1

Onderwerp: Taartvorm bekleden

Zaterdag ga ik een stapeltaart maken voor de verjaardag van mijn dochter. De onderste taart wordt er een van 35 cm. Nu heb ik niet zo'n groot bord dus ik dacht waar moet ik het nu opzetten? Het enige wat ik kan verzinnen is om mijn vorm om te draaien en de taart hierop te zetten. Wat kan ik nu het beste gebruiken om tussen de vorm en de taart te doen? Folie lijkt me geen optie met het zicht op vullingen :-)

2

Re: Taartvorm bekleden

Waarom zou je last hebben van de folie ivm je vullingen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ben bang dat als ik stukjes van de taart snij je de folie meesnijdt en dat aan de taart krijgt. We hebben iets soortgelijks gehad met mijn oma's zelfgemaakte huzarensalade op oudejaarsavond :-)

4

wij pakken de onderplaten allemaal in met bloemenfolie. En ik heb er zelf nog nooit last van gehad. Dus moet kunnen hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Heb je geen draaischijf waar de taart oppast?
Kan iedereen gelijk de hele taart bekijken zonder eraan te zitten ;)

6

Anders leg je er nog een taartkarton onder, net ietsje kleiner dan de taart zelf zodat je er niets van ziet. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

of je koopt een felletje dik papier en snjidt hem op maat ? :thumb:

8

Even naar de bouwmarkt en een mdf plaatje ophalen! Deze op maat zagen, zo groot als je m zelf hebben wil. Deze in pakken in kadopapier en daarna er folie omheen.
Kan je een ondergrond maken zo groot als je m hebben wil!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

9

Top dank jullie wel! Ik ga morgen even mdf plaatje en pakpapier kopen.

Zie nu dat er een sioortgelijke vraag staat (bovenaan nogwel) :0

10

Anja1978 schreef:

Top dank jullie wel! Ik ga morgen even mdf plaatje en pakpapier kopen.

Zie nu dat er een sioortgelijke vraag staat (bovenaan nogwel) :0

en bloemenfolie over het pakpapier doen h