1

Onderwerp: Biscuit uit de vriezer een paar vragen?

dames

ik heb een vraagje, ik heb afgelopen zondag 2 biscuits gebakken, 1  van 20cm en 1van 26 cm
nu had ik deze in de vriezer gedaan en gisteren avond heb ik ze eruit gehaald en in de koelkast gedaan om te ontdooien

Nu ga ik die vanavond bekleden (pas rond 20uur) als ik thuis ben na werk

Is dit de juiste manier of kan ik vanavond weer een biscuit gaan bakken omdat deze mislukt is??
Ik hoor dat er iemand hier is die mij snel een antwoord kan geven ik maak me namelijk zorgen :( is echt zonde als ik ze allebei moet weggooien

2

Re: Biscuit uit de vriezer een paar vragen?

Dat is indd wel erg vroeg maar het lijkt me stug dat je ze niet gebruiken kan hoor.
Meestal haal ik ze een uurtje van tevoren eruit. Het is heel anders als een beklede taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ja daar heb ik me in vergist, ik dacht gaat heel lang duren voor die ontdooit is
maar hoe is dan de smaak vraag ik mij af omdat i die zo lang uit de vriezer had gehaald :(

Kan je eigenlijk weer de biscuit invriezen nadat je hem uit de vriezer had gehaald?

4

Weer opnieuw invriezen zou ik niet doen. Maar je kan je biscuit best gebruiken vanavond hoor. Heb het even voor je nagevraagd :+ :lol:

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

jolanda71 schreef:

Weer opnieuw invriezen zou ik niet doen. Maar je kan je biscuit best gebruiken vanavond hoor. Heb het even voor je nagevraagd :+ :lol:

Ohh je bent een schat want ik zat een beetje zoeken naar info en ik kwam overal info van je moet de taart een paar uur van tevoren eruit halen en ik heb hem dan zolang eruit gehaald
Ik was al bang dat ik ze allebei weg kon gooien en nieuwe moest maken

Is de smaak dan ook lekker???

6

ja het zal niet veel aan de smaak afdoen hoor.

7

hoeft geen probleem te zijn hoor, als hij ietsiepietsie droger is geworden, beetje meer tremperen, is dat ok weer opgelist

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!