Onderwerp: ik hoop dat je er nog wat van snapt,dat was hoe de mail werd be
zij had 2 foto's toegestuurd, of daar een combinatie van gemaakt kon worden. de geblokte bovenkant leek haar erg leuk, net alsof het gevlochten is. en de andere foto was met stippen, dat vond ze ook erg leuk. aan de hand van die 2 foto's had ik een schets gemaakt en terug gemaild. want ze weet nogal wat ze wil....
Bedankt voor je schets, deze zal als uitgangspunt dienen voor de 20x20 taart voor Claire .
Ik heb een paar kleine aanpassingen:
- in plaats van een geblokte bovenkant, wil ik de bovenkant in roze met witte stippen (zie bijlage)
- ik wil de taart in de kleuren van de door jouw gemaakte verjaardagstaart van 23 mei
- de strik van dezelfde taart vind ik ook erg mooi
- ik wil de strik iets hoger zodat de tekst 'Claire' er nog onder kan in een boog boven Hello Kitty
- de zijkanten wil ik in dezelfde kleur roze als de bovenkant en dan met bloemen (dezelfde als op de 'De Meiden kapsalon'
taart, om en om roze en witte bloemen. en dan dezelfde bloemen als op de door jouw gemaakte cupcakes van 31 maart
- verder wel gewoon op alle hoeken en kanten die witte "balletjes"
- de Hello Kitty met het hart is super
De onder-en bovenlaag allebei in aardbeiensmaak.
Ik heb een schets toegevoegd (let echter niet op mijn tekenkunsten en het is ook niet de bedoeling dat de stippen door Kitty komen en de verhoudingen en afstanden onderling kloppen ook voor geen meter).
Ik hoop dat je er nog wat van snapt.
groetjes.......
ehm..... zoiets dus????

ik was het spoor allang bijster hihihi maar ik vind de taart super mooi! Ik denk dat ik hem maar opsla