1

Onderwerp: Simpele taartjes

Geen ingewikkelde taarten of hoge stapels, dus ik heb het makkelijk gehad de laatste tijd :)

Suze werd 4 en bedacht zelf hoe haar taart er uit moest zien. Mn voorraad glitters was een stuk minder na deze taart maar voor de foto hoef je dat niet te doen.. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CJYRRN8I-D.jpg

Voor alleen rode M&M's op de KitKat taart bleek ik helaas iets meer dan 3 zakken nodig te hebben.. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQ3BFUZB-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CJPGBVTV-D.jpg

En een snelle babytaart, de derde dit jaar (nog 4 zwangere vriendinnen over :rolleyes:)
Het idee is van maakjetaart
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFSBDES7-D.jpg

2

Re: Simpele taartjes

Simpel kan ook erg mooi zijn...net als deze leukerds :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Heel erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

4

Wat een leuke taarten! Ik vind vooral die eerste heel leuk, knap ontworpen door Suze! Ennuhh... wat heb je met de andere kleuren M&Ms gedaan? :D

Groetjes, Jos

5

Lonestar schreef:

Wat een leuke taarten! Ik vind vooral die eerste heel leuk, knap ontworpen door Suze! Ennuhh... wat heb je met de andere kleuren M&Ms gedaan? :D

Groetjes, Jos

6

Echt mooi, allemaal!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

mooie taartjes hoor! Less is more :-)

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

prachtig. ik houd erg van deze simpele uitvoeringen. vooral de striktaart vind ik erg mooi op de voet gevolgd door de babytaart. wat een schatje

9

Simpel maar wel heel mooi!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

10

4 hele leuke taarten, geweldig

11

Prachtige taarten! Vind die onderste ontzettend leuk gedaan. De bovenste heeft ontzettend lieve kleurtjes!

12

Mooie taarten!!! De eerste is mijn favoriet!

13

Simpel maar prachtig!
De laatste is absoluut een topper..

14

heel mooi allemaal!

15

Heel mooi! De eerste vind ik heel erg lief!

16

Ik vind de eerste taart echt super, ook de gebruikte kleuren.

Groetjes Barbara

17

simpel is vaak het moeilijkst. ik vind het in ieder geval super taarten. echt heel mooi!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

18

vind het hart erg mooi geworden

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

19

Vind je taarten erg mooi....

Ze zijn misschien simpel maar errug mooi en vooral erg netjes gemaakt. 1e taart vind ik super!

21

Prachtig!! Vooral de eerste, wat een mooie kleuren!

22

Wat een mooierds allemaal! Ik vind vooral die eerste super, echt een mooie kleur blauw!

En de kitkat-taart ziet er ook heel lekker uit! Wat voor taart en vulling heb je hiervoor gebruikt?

23

Die eerste is echt leuk!!! Weet na die M&M taart ook meteen waar ik mijn zus en zwager een plezier mee zou kunnen doen..... Vind je variatie op de babytaart ook erg leuk bedacht.

Groetjes Marlies

24

Mooi! Vind het kado erg mooi gemaakt!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

Mooi hoor....en 'k vind die eerste helemaal super! Ziet er zeker niet simpel uit hoor!

Berichten [ 1 tot 25 van 38 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Simpele taartjes