Onderwerp: Wat is je favoriete vulling en waarom?
Liefst met een link naar het recept ( als 'ie niet bij de recepten van de FAQ staat)...
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is je favoriete vulling en waarom?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Liefst met een link naar het recept ( als 'ie niet bij de recepten van de FAQ staat)...
Ik ga meelezen, want ik ben nog niet zo goed in vullingen.
Vind persoonlijk zelf botercreme heerlijk, met botercreme mix maar dan met slechts 1 deel van alles, dus naar verhouding weinig water.
Dit weekend ga ik voor het eerst voor kwarktaart yoghurt citroen vulling, uit een potje van AH.
Ja die is heerlijk!
Het aardbeienkwarktoetje is ook heerlijk!
Dusseh... kant-en-klare vullingen mogen ook hoor!
ik heb ooit ook eens zo'n topic geplaatst, kwamen veel verschillende antwoorden op
mijn favo op dit moment is de bananenmousse
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … aanvulling
ook vind ik de cocosvulling op cakejes erg lekker, gewoon bc met cocoslikeurtje, en daarna geraspte kokos erop strooien
maar dat veranderd steeds, als ik iets nieuws probeer
en verder alles wat met chocola te maken heeft
[quote=
Ik vind hazelnoot patidess door de bc echt yumm
en verder nog iets met chocola/noten en je smelt..
op het moment is aardbei mijn favoriet, maar ook citroen.
maar laatst had ik een chocoladebiscuit met caramelbavarois, witte chocoladebotercreme met witte chocoladestukjes, en een laagje crispy chocola (uit zo'n zakje van oetker) met bruine chocolade creme erop. afgesmeerd met witte chocolade botercreme. en dan bekleed met chocofondant!
1 grote chocobom en die was toch lekker!
Slagroom met ananas.:P Lekker fris.
Heel simpel stukjes ananas door de slagroom doen, ook lekker in combi met bokkepootjes.
Vanille kapsel met caramelcreme en bonbonblokvulling en een hazelnootmerinque laagje(krokant) er tussen.
afsmeren met chococreme en bekleden met marsepein.
Heel zoet maaarrrrrrrrrrr....MMMMMMMMMMMMMmmmmm
mijnmoeder zou hebben gezegt: zo krijg je steenkool nog lekker
Hoe maak je zo'n krokant hazelnootmeringuelaagje (leuk scrabble-woord )??
eiwit met suiker stijfkloppen (50gr.per eiwit, ik gebruik 3 a 4 eiwitten voor
aardbeien kwarktaarttoetje met laagje verse aardbeiden en bastognecreme (paticreme met verkruimelde bastognekoekjes)..heeeerlijk...
De witte chocolade yoghurt vulling vind ik super lekker.
Chocolade maar toch fris
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=9996
Ook de appeltaartyoghurtroom met gebakken appeltjes is hier favoriet
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=41299
Daarnaast vind ik ook de toetjes van Mona ook erg lekker vooral de vruchten smaken
de marcarpone creme blijft ook favoriet. Vooral bij kinderen erg in trek! Zie recept hier links
Ik ga voor de citroenkwarkvla toetje van Mona met een laag Lemon curd...
Lekker fris met die mierzoete fondant en/of marsepein...:9
ik ga voor:
1 laag banketbakkersroom (dat gele poeder met water van dokter Utker) met VEEL verse aardbeien
1 slaag slagroom met aardbeientova...
echt superlekker, iedereen geeft veel complimenten, en kiezen altijd voor die vulling...
wat is aardbeiTOVA????
wat is aardbeiTOVA????
Een aardbeiensaus, en de naam van het merk is Tova
Ze hebben er trouwens ook chocoladesaus van, ook jummie!
Poortje schreef:wat is aardbeiTOVA????
Een aardbeiensaus, en de naam van het merk is Tova
Ze hebben er trouwens ook chocoladesaus van, ook jummie!
enne ook kersensmaak, en je kan hem ook van een ander merk kopen, smaakt allemaal hetzelfde, alleen bij de liddle en aldie scheelt dat een hoop geld.
Ook bij de groothandels te koop en dan heb je nog veel meer smaken zoals bv kiwi en banaan. Daar heet het dan weer milkshake smaken
OOOOOOHH! nou je het zegt dat ken ik wel is idd heerlijk ik gebruikte het alleen voor over ijs. nou weer wat geleerd. bedankt!
ik heb, nou je het over milkshakesiroop hebt, nog pistachsiroop staan zou dat ook lekker zijn??????
graag gedaan hoor en ja hoor pistache is ook heel lekker. je kan heel veel smaken gebruiken
zou die tova ook wat zijn door je bc. deze koop je bij de aldi en lidl?
hmmm staan weer lekkere dingen bij!
mijn topic is al van poosje terug
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=34421
jaaaa, tova is ook erg lekker door de botercreme...
ik koop het bij de albertheijn, heb het bij de aldi nog nooit gezien? en ik koop nooit wat bij de lidl, dus dat zou ik niet weten...
tova is trouwens niet het merk, het is namelijk van hero... het spul heet gewoon tova, maar je hebt het ook van bijvoorbeeld dokter Utker, dan zit het in een rode knijptube...
o ok nu weet ik welke het is zal eens gaan kijken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wat is je favoriete vulling en waarom?