1

Onderwerp: Bruidstaart trio

Vorige week mocht ik deze bruidstaart maken; hij is helemaal naar de smaak van het bruidspaar. (zelf vind ik er eigenlijk niet zoveel aan :O )
Ze hadden zelf een bruidstopper die ze erop wilde, die met tule. Daar kreeg ik de week ervoor een foto van, waarop het een enorm geval leek, daarom veel ruimte vrij gehouden op de bovenste taart. Toen ik hem eenmaal op locatie aan het opbouwen was zag ik het inieminie popje :P oeps...
Gevuld met aardbeienmousse, chocolademousse en slagroom met chocostukjes.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WUWTN4P6.jpg

en nog een foto toen hij nog bij mij thuis stond, met mn eigen poppetje erop :P
http://www.mijnalbum.nl/Foto-46AUZJBW.jpg

Re: Bruidstaart trio

Ik vind het toch wel erg leuk.

Een enthousiaste beginneling :-)

3

De taart is heel mooi en strak afgewerkt, maar die toppers...... Nee, daar hou ik niet zo van.

4

wat een lieve taart. leuk die bloemetjes.

Be in love with what you have

5

wat ziet hij er mooi uit zeg!
wat voor merk kleur heb jij?vind die roze zo mooi.moet volgend jaar ook een bruidstaart maken met roze vandaar!
en aardbeienmouse en die met slagroom met chocolade hoe hou je hem gekoeld dan?
ben tips aan het verzamelen want moet hem dan donderdags maken en dan neemt mijn tante hem mee(haar zoon trouw en zei zet hem dan de volgende dag daar in de feestzaal klaar!

6

prachtig

7

Vind inderdaad de topper niets, maar je taart vangt alle blikken zeker op :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

8

taart mooi, maar de topper...  Zou zelf ook echt niet voor een topper gaan!
Leuk vind ik wel dat jouw taart de topper wel weer mooier maakt! ;-)

groetjes,
Marije

9

erg mooi gemaakt...en nee de topper is not my piece of cake....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

moon1976 schreef:

wat ziet hij er mooi uit zeg!
wat voor merk kleur heb jij?vind die roze zo mooi.moet volgend jaar ook een bruidstaart maken met roze vandaar!
en aardbeienmouse en die met slagroom met chocolade hoe hou je hem gekoeld dan?
ben tips aan het verzamelen want moet hem dan donderdags maken en dan neemt mijn tante hem mee(haar zoon trouw en zei zet hem dan de volgende dag daar in de feestzaal klaar!

Ik heb de roze van wilton gebruikt. en dan 3 stukken marspein allemaal met een andere hoeveelheid kleurstof. Ik zet mijn taarten altijd in de koelkast. Deze taart heb ik de dag ervoor gemaakt en pas vlak van tevoren vervoerd en neergezet, zodat hij niet terug in de koeling hoefde.
Nu heb ik een koelkast waarbij ik zelf de graden exact in kan stellen. Bij taarten zet ik hem altijd op 8 graden. Das redelijk hoog, maar dan is de overgang naar kamertemperatuur niet zo enorm dat ie gaat zweten.

11

Prachtige taarten!

12

Erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

13

Ik vind ze prachtig !!!! die kleuren combi helemaal geweldig !!  ik vind het toppertje van hun ook niet zo leuk , niet mijn stijl , mar zozie je maar weer smaken verschillen... hopelijk vonden ze de taart lekker ;)