1

Onderwerp: spulletjes in amsterdam?

Hoi,

Begrijp dat de webshop erg nauw verbonden is met dit forum en concurrentie niet gewenst, maar ik zou zo graag in een echte winkel (zonder verzendkosten...) rondneuzen.
Er zouden toch wel winkeltjes in Amsterdam moeten zijn met taartingredienten, tools en accesoires? Wie helpt mij aan een adresje?

2

Re: spulletjes in amsterdam?

Hallo Jongensmeisje,

Je hebt het echt verkeerd begrepen dat dit forum nauw verbonden is met de webshop en er geen concurrentie gewenst is...
Dit forum en de webshop staan in principe totaal los van elkaar, hier staat wel een linkje naar de webshop, maar dat is dan ook het enige.
Als je dit forum goed bekijkt, zie je dat er van concurrentie juist helem

Ok, des te beter! Heb al een bestelling geplaatst hier maar het webshoppen vind ik gewoon niet zo mijn ding! Ik hoop dat er iemand een adresje weet in Amsterdam (of Utrecht? Of misschien zelfs Alkmaar?)

Groetjes!

4

In Utrecht kun je naar de tafel van 18..maar daar hebben ze en niet veel..en behoorlijk aan de prijs zullen we maar zeggen.. Ik ga daar alleen voor nood dingen heen, als ik iets echt heel snel heel hard nodig heb. Maar sommige dingen zijn daar zo duur, dat ze zelfs met de verzendkosten erbij bij de webshop nog goedkoper zijn.

5

Hoi jongensmeisje, in Purmerend zit piece of cake (in de richting van Alkmaar :-) )

6

Of duikelman bij de Albert Cuyp, ze hebben niet veel maar misschien vind je er toch wat tussen. Veel bakblikken, (koekjes)uitstekers en Wilton spul.

7 Laatst bewerkt door Poptie (24-07-2009 15:48)

Duikelman is een geweldige winkel om te snuffelen naar spulletjes, maar ze hebben (bijna) geen ingredienten.  Ik heb zelf ook nog geen goeie winkel in A'dam kunnen vinden daarvoor... Purmerend is meest in de buurt!

8

Ik heb ook nog niet een winkel in A'dam kunnen vinden maar ik ben grote fan van de webshop hier :D

9

en anders kan je nog naar hoorn daar zit maak je taart.
Hoewel de webshop dichterbij is denk ik zo. In Wormer kan je ook altijd de artikelen bekijken die je besteld hebt en als je ze wil ophalen.

10

Wormer heeft ook een showroom, waar je van tevoren alles kunt bekijken.

Groetjes, Elly

11

hoorn is wel echt leuk! hebben lang niet alles, maar genoeg om rond te snuffelen, heel hebberig te worden en gewoon veel te kopen! en daarna nog even leuk de stad in, want je kunt er ook gewoon leuk winkelen!

groetjes,
Marije

12

Nou,vanuit Amsterdam zou ik op het Centraal bus 100 0f 105 nemen naar Purmerend,halte Tramplein.Daar stap je uit en loop je naar Piece of cake,zit in de Plantsoenstraat nr 15. Daar kun je vanalles kopen!

Succes,Monique63

Carpe Diem !