Re: Sesamstraat en schelpen cupcakes.....
Echt gewoon helemaal leuk!!! Wordt er vrolijk van!!
Groetjes Kim
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sesamstraat en schelpen cupcakes.....
Echt gewoon helemaal leuk!!! Wordt er vrolijk van!!
Groetjes Kim
oooh heel erg mooi!!
De schelpen cc vind ik prachtig. Van de Sesamstraat cc ben ik helemaal weg, wat leuk gedaan.
moooooi
die van sesamstraat zijn helemaal grappig
oooh weer erg leuke voorbeelden
Die worden natuurlijk weer opgeslagen

Ohh die sesamstraat cc's zijn schattig!
echt superleuk gedaan
o die Sesamstaart vind ik erg leuk.
wat zijn ze prachtig, ik heb een vraagje voor je: hoe komt het dat de papieren cc zo mooi schoon zijn, doe je die er later om? ik heb altijd zo'n vet cakeje. wat zijn de mooiste en stevigste papiertjes om in te bakken, heb je een tip?
groetjes
elly
Die SS zijn supergrappig:-)
Heel erg mooi gedaan al die cupcakes!
Die Sesamstraat cupcakes vind ik geweldig.
Simpele basisvormen, en toch heel goed alle figuren getroffen! Heel leuk!
Groetjes,
Annette
Ze zijn allebei super gaaf. Sesamstraat super strak en de schelpen echt chic!
ik heb een vraagje voor je: hoe komt het dat de papieren cc zo mooi schoon zijn, doe je die er later om? ik heb altijd zo'n vet cakeje. wat zijn de mooiste en stevigste papiertjes om in te bakken, heb je een tip?
groetjes elly
Hai Elly, Ik gebruik de cupjes van Dr. Oetker. Als ze net gebakken zijn zijn ze inderdaad iets vettig en zelfs iets anders van kleur, maar als ze afgekoeld zijn zie je daar helemaal niets meer van.
Met witte cupjes heb ik daar ook meer last van, dus die gebruik ik niet zo vaak 
Ik gebruik dus nooit de voorbedrukte cupcakes, omdat ze zo vies en vettig worden en je het printje dan helemaal niet zo goed meer ziet.
Wat wel kan is inderdaad eerst in een witte bakken en dan ik een bedrukt cupje.
Heel verhaal, maar wellicht heb je er wat aan.
wat leuk allemaal! ik vind ze prachtig
van de ccqueen een vrolijke stapel ...oogt h
super mooi zeg en heel strak!
mooi, mooi en nog eens heel mooi!!! leuk al die foto's Daar kan ik geen genoeg van krijgen 
erg mooi
Prachtige schelpen cc en de Sesamstraat cc zijn erg leuk! Je hebt zeker even bezoekje aan je buurman gebracht?
Prachtige foto's!
Mariska1984 schreef:Super leuk! Die wil ik ook wel een keertje (na)maken als dat mag :0?
Hoe heb je die gezichtjes van pino en elmo uitgestoken? heb je daar vormpjes voor?Het uitstekertje van Elmo en Koekiemonster heb ik gekocht op de T&T beurs afgelopen jaar bij de stand van t suikeratelier. De andere kant van deze uitsteker heb ik gebruikt voor het hoofd van Bert en Ernie.
Die van Pino is van Tupperware, oooit eens gekregen als cadeautje uit de grabbelton.
heb eens ff gekeken op de site van het suikeratelier, maar kan ze niet vinden?
heb eens ff gekeken op de site van het suikeratelier, maar kan ze niet vinden?
Het is deze
en ik maar zoeken, die heb ik thuis! 
bedankt! vind je cc's top!!
Helemaal leuk!! De schelpen zijn ook prachtig, maar de Sesamstraatcc's zijn mijn favoriet! Ik sla ze op als vb!
Groetjes,
Mascha
oooo... wowie!!! weet nu al wat ik mijn zoontje laat trakteren op het kinderdagverblijf!
ben helemaal verliefd op die sesamstraat cc
prachtig.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sesamstraat en schelpen cupcakes.....