1

Onderwerp: Huidskleur!!!

Lieve medebaksters,
Hoe maak ik nou een mooie blanke huidskleur? Of is er een kleur te bestellen die er heel veel op lijkt? Ik kom iedere keer te roze uit. Please, help me!!!!

2

Re: Huidskleur!!!

Staat bij FAQ.
Of via de zoekfunctie krijg je ook een heleboel antwoorden.
Ik heb Copper (Fleshcolor) van Americolor gekocht. Heb het nog niet geprobeerd.

3

Ik gebruik copper van Americolor, prima kleurtje!

Avalon's magical cakes

4

Alinimini schreef:

Staat bij FAQ.
Of via de zoekfunctie krijg je ook een heleboel antwoorden.
Ik heb Copper (Fleshcolor) van Americolor gekocht. Heb het nog niet geprobeerd.

Ik heb deze ook, werkt super, echt een heel klein druppeltje nodig en je hebt de juiste kleur!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

5

Ik gebruik paprika van sugarflair. Daar moet je vooral niet teveel van gebruiken en dan gooi ik er ng een heel klein beetje bruin van Wilton doorheen.
Ik vind het zelf een hele mooie huidskleur. De paprika alleen geeft echt zo'n baby roze kleurtje.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

En ik doe een inieminiepiepklein beetje bruin en roze bij elkaar in de marsepein. En dan bedoel ik ook echt een klein beetje hoor. Met het uiterste puntje van een sateprikkertje in de kleurstof en dan in je marsepein.

Volg je hart...want dat klopt!

7

Heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga het meteen proberen.

ik gebruik de copper van wilton.. werkt super en krijg je ook echt een mooie huidskleur van!

succes met uitvogelen! laat je nog even horen of t gelukt is?

groetjes Angela

groetjes Angela

9

ik gebruik altijd een minidrupje superred en een minidrupje geel.

10

Ik gebruik voor marsepein een beetje ivory (Wilton) en daarbij een puntje roze, niet teveel. Dan krijg ik ook een mooie huidskleur!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)