Onderwerp: Taart met meerdere Disneyprinsessen

Hallo,

Mijn nichtje heeft me gevraagd om een taart te maken met meerdere disneyprinsessen naast elkaar. Zou het dan puzzelen of laten printen, ook afhankelijk van wat ze wil, want we moeten de wensen verder nog doorspreken. Maar nu dacht ik laatst zo'n taart hier gezien te hebben, maar kan deze niet meer vinden.

Dus als jij die taart gemaakt hebt, wil je me dan een berichtje sturen waar ik de foto kan vinden? Deze zou dan dienen als voorbeeld hoe het er ongeveer uit kan komen te zien.

Alvast bedankt,
Wendy

Een enthousiaste beginneling :-)

2

Re: Taart met meerdere Disneyprinsessen

ik denk dat je de taart bedoelt van wendy, met als een soort schilderijtjes de prinsessen en een grote strik bovenop

Dat zou best kunnen. Volgens mij is dat ook een hele moeilijke om te maken en zeker geen beginners werk, hoe leuk het me ook lijkt om deze (plaatje van me nichtje) te maken.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Wendy

4

nou ik denk eerlijk gezegd dat het wel mee valt.
de plaatjes zijn geprint op ouwel of icing. en de randjes eromheen, kan je ook een andere vorm voor kiezen, doordat het goudgeverfd is wordt het een hele chique taart., ik zou als ik jou was gewoon eraan beginnen en je zal versteld staan van het resultaat.

Bedankt voor je reactie Brigitte, ik ga er nog een nachtje over slapen en zal dan mijn nichtje antwoorden.

Groetjes Wendy