Onderwerp: Fijne vakantie a la fantasy
Ik was best trots op mezelf
Bezig vanaf juni... dit is me 7e creatie & eerste volledige beklede taart. Vind het beklede van een halve taart trouwens moeilijker dan een hele. Owja hij is gevuld met een mengsel van aardbeienjam en turkse/griekse yoghurt. De vlindertjes zijn van snoeppapier.

.jpg)
En ik was blij dat m'n pakketje van de webshop op tijd binnen was
kon ik mooi echt al mn nieuwe spulletjes uitproberen. Mmf, plungecutters, kleurstoffen, sugarcraft gun, PME pearl lustre spray.
Mmf: zeer lekker! smaakt naar vanille marsmallow's. Ruikt wat naar vanille. Maar bah bah wat plakt dat. Was daardoor ook super blij met mn pot crisco. Maar bij het uitrollen scheurde het zo snel, had nog niet eens een mooie dunne lap. Laat staan dat de afmeting al groot genoeg was.
Heb 4x overnieuw kunnen beginnen. Uiteindelijk wel goed op de taart gekregen, maar helaas gaf die daar ook ineens een soort barst zonder dat de bisquit zichtbaar werd (die zijde niet gefotografeerd:P) Vond het zo sonde. Iemand tips?! Want vind het een heel goed alternatief voor mensen die niet van marsepein houden (en ik houd zelf niet van gewone fondant).
pearl lustre spray: Geweldige spuitbus! als je niet al te dik sprayd geeft die een heel mooi glittereffect en je hebt amper kleurverlies!
Alle tips zijn welkom!!!
)
Maar je weet maar nooit wat voor klanten je krijgt...
Even met mmf stoeien moet vast zn vruchten gaan afwerpen.