1

Onderwerp: Ben helemaal blij met....

dit proeftaartje voor onze bruiloft op 28 augustus!
Naar insiratie van Taartjo!! Wilde eerst eigenlijk ipv blauw en groen, rood en rose gebruiken omdat dat meer kleuren van de liefde zijn. Terwijl blauw en groen meer mijn kleuren zijn. (gebruik ik ook veel in huis..) Nadat ik de geweldige taart van Taartjo zag, was ik helemaal om!!
Toevallig is de opzet wel een beetje hetzelfde zoals ik in gedachte had!
Maarre Taartjo bedankt!!
De kleuren moeten volgende keer wel wat feller worden, maar het is niet voor niets een proeftaartje he...
Hier komt ie:
http://i32.tinypic.com/vza1s9.jpg
http://i31.tinypic.com/4qgdjd.jpg
http://i29.tinypic.com/bhg95.jpg
gevuld met champagnecreme, laagje frambozenjam en witte chocoladecreme met stukjes witte chocolade mmmmmmmmmm
Afdruk van de print lijkt wat onduidelijk op de foto's maar toch zat deze er erg mooi en goed gelukt op!
Bedankt voor het kijken!!
Groetjes Kim

2

Re: Ben helemaal blij met....

Oh ja, tips en trucs en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!

3

Wat een heerlijke kleurtjes toch! Wordt ik helemaal vrolijk van!
Leuk met je interieur op de achtergrond, is inderdaad ook lime! (bij mij ook ;))

Groetjes en succes voor de Grote Dag!
Jos

4

Ja haha, nu zie ik inderdaad dat mijn interieur er op staat..Dat krijg je als je snel snel fotos maakt!! hahahaha

5

Erg leuk gedaan. Kleuren zijn inderdaad mooi.

6

Je bent ook al druk aan het oefenen Kim? Ziet er leuk uit, leuk dat je voor kleuren gaat die echt bij je passen. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, de vulling klinkt ook erg lekker ;)

Ik ben er ook nu zeker van dat ik het ook zelf ga doen voor mijn eigen bruiloft, heb een boel ideetjes en ben zo ook van alles aan het uitproberen.... blijft toch wel spannend!

Groetjes,

Tania

7

Ontzettend mooi zeg ! Heel veel plezier op je bruiloft en die taart wordt echt een klapstuk !

Groetjes, Conny

8

Hele leuke vrolijke taart...gaaf die kleuren....

9

Taan schreef:

Je bent ook al druk aan het oefenen Kim? Ziet er leuk uit, leuk dat je voor kleuren gaat die echt bij je passen. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, de vulling klinkt ook erg lekker ;)

Ik ben er ook nu zeker van dat ik het ook zelf ga doen voor mijn eigen bruiloft, heb een boel ideetjes en ben zo ook van alles aan het uitproberen.... blijft toch wel spannend!

Groetjes,

Tania

Hey die Taan,
Ja leuke kleurtje he..Ben er zelf ook helemaal blij mee!
Over 6 weken en 4 dagen is het zover!
Leuk te horen dat je het ook zelf gaat doen!! Weet zeker dat dat iets extra's heeft!
Iedereen is nu niet alleen benieuwd naar mijn jurk (en natuurlijk Roeland zijn pak) maar zeker ook heel benieuwd naar de taart!! hahaha
Jullie gaan 9 oktober trouwen dacht ik he.. Heb je je jurk al uitgezocht??
Veel plezier met de voorbereidingen!

10 Laatst bewerkt door Taan (13-07-2009 19:23)

Wij trouwen de 30ste van oktober ;) Mijn jurk heb ik ook al uitgezocht.

Ik krijg bijna geen vragen meer over de jurk, maar de meeste vragen gaan over de taart hahahaha. Succes met de laatste voorbereidingen.

11

GAAAFFFFF!!!!
Ze zijn echt super die kleurtjes en gaat helemaal goedkomen met je bruidstaart!
Vulling klinkt ook heerlijk!
En blij erbij dat je op een mooie datum trouwt :D