1

Onderwerp: Mijn allereerste stapeltaart!

Ik ben nieuw hier en heb mij net even voorgesteld in de voorstel rubriek. Ik wilde meteen maar met de deur in huis vallen om jullie te vragen wat je vindt van mijn eerste stapeltaart. (mijn 2e taart ooit)

Ik wil heel graag mijn eigen bruidstaart maken en heb van het weekend geoefend met het maken. Er ging uiteraard een hoop mis (maar dat zullen jullie ook wel gehad hebben met je eerste stapel) maar ik ben niet ontevreden over het resultaat. De tweede taart van boven is iets te dik in verhouding met de anderen, dus dat wordt straks nog aangepast.. en het onderste bloemetje moet ietsje meer naar rechts zie ik .. Nou goed, genoeg gekletst, hier is hij dan:

http://img197.imageshack.us/img197/9138/bruidstaart0371.jpg

Ik sta heel erg open voor suggesties!

2

Re: Mijn allereerste stapeltaart!

zo, ik vind hem aaardig gelukt voor zo

Be in love with what you have

3 Laatst bewerkt door (13-07-2009 06:06)

voor een 2e taart heb je dat goed gedaan hoor! ik durf zo'n hoge stapel nog niet aan :D

groetjes José

4

Zo wat een hoge stapel en dat voor je 2e taart, super gemaakt!

5

Hij is mooi geworden... maar wie gaat je 'oefentaartje'  nu opeten? ;)

6

Wow Amazing

7

Elianne schreef:

Hij is mooi geworden... maar wie gaat je 'oefentaartje'  nu opeten? ;)

Haha, ik heb in de familie iedereen een laagje gegeven en een laag ingevroren om te kijken hoe hij er straks uit komt! Iedereen was enthousiast!

8

Jeetje wat een project voor je tweede taart zeg!

Ik denk dat ik persoonlijk voor een smaller lint zou kiezen. Wordt je bruidstaart een kopie van deze of heb je deze alleen gemaakt om te oefenen? Ik vind je orchidee

Ik voel me een beetje kiezel...

9

g11ling schreef:

Jeetje wat een project voor je tweede taart zeg!

Ik denk dat ik persoonlijk voor een smaller lint zou kiezen. Wordt je bruidstaart een kopie van deze of heb je deze alleen gemaakt om te oefenen? Ik vind je orchidee

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste stapeltaart!