1

Onderwerp: Dora en Striktaart

Twee opdrachten dit weekend Hmmm ook eens lekker ...tuin gedaan veel gepoetst en nog allerlei rotdingen in huis haha en veel taartdozen gekocht bij de Hanos

Dora is een 30 cm taart gevuld met bonbonblocmousse en banketbakkersroom.
Heb ik gelijk weer eens gebruik gemaakt van mijn wiltonspuitset. En een nieuwe kleur gebruikt om de taart te bekleden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VV76ZULT.jpg

Striktaart voor een jarige mams. Doe maar iets met bloemen of een strik of een kado..

oke een ronde taart als kado met strik is het geworden. Taart is 20cm doorsnede en gevuld met bonbonblocmousse en vanillecreme

Ik wilde mijn nieuwe kleur bugundy uitproberen maar mijn marsfont werd echt NIET donkerrood..grrr

Dus heb ik er eerst bruin bij gedaan en toen maar iets blauw en is het paars geworden. Ook mooi maar niet de bedoeling.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H8JMNHGO.jpg

Bedankt voor het lezen en kijken toedeloe

Ester

Re: Dora en Striktaart

Erg mooi! Ik vind je striktaart super!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

3

Oooh die striktaart is mooi en strak!
Dora is trouwens ook goed gelukt.

4

vind ze allebei super leuk. dora is gaaf geworden en de striktaart is heel strak

Be in love with what you have

5

Allebei erg mooi.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

Supermooi allebei!
Wat ik me steeds afvraag: hoe krijg je de randjes langs de strikken, in een andere kleur? Ik heb zaterdag een workshop strikmaken, maar kan niet wachten om te oefenen... Wie kan me uitleggen hoe dat moet?

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

7

Andrea82 schreef:

Supermooi allebei!
Wat ik me steeds afvraag: hoe krijg je de randjes langs de strikken, in een andere kleur? Ik heb zaterdag een workshop strikmaken, maar kan niet wachten om te oefenen... Wie kan me uitleggen hoe dat moet?

Eerst maak je de lussen en die laat je drogen dan maak je met de gun slierten en die plak je op de rand. laten drogen en dan de andere kant de sliert erop en laten drogen.

Deze link legt het helemaal uit:

http://www.tartacadabra.nl/howtos/strik.html

Succes en veel plezier op je workshop

8

Allebei zijn echt mooi maar de stik taart is mijn favo en de kleur is echt mooi

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

9

Al was het paars dan niet de bedoeling, het is wel een heeeeel mooie kleur en een prachtige taart

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

prachtige strik, leuke dora

11

Ohhhhhhhhh, die striktaart! Geweldig!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

12

Geweldige strakke taarten! Zo'n strik wil ik ook maken. Nu weet ik hoe het moet, bedankt!

13

Die striktaart is super

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

14

De striktaart is super gelukt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!