1

Onderwerp: Namens Stichting de Opkikker...

mocht ik voor een meisje,die zich ondanks haar ziekte(hersentumor) zich voor de volle 100% inzet voor deze stichting,als verrassing een taartje maken.

Het verzoek van haar moeder was veel slagroom en iets met een kikker.
De bicuitkapsels zijn gevuld met bbr en banketbakkers-slagroom.Wel erg zoet allemaal,maar het meisje is hier dol op. ;)

Hier doe je het toch voor!!!

http://i32.tinypic.com/mv1d9v.jpg
http://i29.tinypic.com/dewxz7.jpg

Bedankt voor het kijken!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

2

Re: Namens Stichting de Opkikker...

Wat een heerlijke meid en haar jurk past precies bij haar taart ;) En wat een leuke taart, hele frissen kleuren!

Schitterend op de foto gezet trouwens!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

lieve taart en ze ziet er happy uit met haar taart. leuk!

Be in love with what you have

4

lijkt me geweldig om te doen, het is altijd leuk om bijzondere mensen blij te maken, je taart is met liefde gemaakt dat straalt hij ook uit, complimenten

Niemand is gelukkig, wees Niemand

5

Supertaart, en de gedachte erachter is helemaal te gek! Die stralende ogen... daar doe je het zeker voor.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

6

Wat een goed initiatief en een prachtige taart met een gelukkig meisje toppie :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

7

Wat een leuke taart (heel grappig dat kikkerrandje :Y) en zo'n stralend koppie erboven, prachtig!!

8

Je ziet duidelijk dat je deze taart met extra liefde hebt gemaakt en je hebt er een meisje (waarschijnlijk ook haar ouders) heel blij meegemaakt.

9

Wat een leuke foto en wat een leuke taart! Super!

10

Mooi taart! Enne het meisje is er duidelijk heeeeeeel blij mee.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

geweldige taart en super doel!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Wat fantastisch en leuk: je superleuke taart en het opgekikkerd kijkende, blije meisje!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

13

Geweldig!!!!

Wat is ie leuk en wat een dapper meiske zeg! Wat is het soms toch oneerlijk in de wereld!!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

15

Hallo Amarie,

Geweldig !!!!!! Complimenten! Amarie!!!
Fantastisch dat het allemaal zo kan. Er zijn inderdaad "dingen" die oneerlijk zijn, want zoiets wens je niemand toe. Super dat via het oproepje enkele mensen zich hebben aangeboden om een taart te willen maken. Wat is het dan fijn dat er mensen zijn die dit soort initiatieven  ondersteunen. Allemaal nog hartelijk bedankt.

Mijn beide ouders hadden kanker en ik heb ze helaas niet meer.  Mede daarom vonden we  het belangrijk om ieder jaar bij Taart&Trends voor een goed doel  te kiezen, dat dicht bij dit soort initieven staat.
Het eerste en tweede jaar was het het KWF, vorig jaar was het KIKA en dit jaar stichting de OPkikker.  Van harte aanbevolen dus :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

16

Iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties! :)

@ Ria:  Dankzij jouw oproep heb ik deze geweldige opdracht mogen maken,heb een kanjer van een meisje ontmoet en kennis gemaakt met een heel liefdevol gezin. Bedankt! :thumb:

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

17

superrrrrrrrr

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

18

Super :thumb:

19

Leuk taartje!

20

wat een heerlijk initiatief, super !! super taart voor een super mooie meid !!!

21

wauwwww  supertaart................en dat gave kikkerrandje aan de onderzijde...........

Waar heb je dat vandaan........................

22

Wat een mooi initiatief :) En wat een geweldig leuke taart (ik hou van kikkers). Hoe kom je aan die leuke uitstekers?

Groetjes Daniela

23

Guus schreef:

wauwwww  supertaart................en dat gave kikkerrandje aan de onderzijde...........

Waar heb je dat vandaan........................

@ Guus en Daniela: Die uitstekertjes verkopen ze per 3 bij de kwast,liggen bij de klei-spulletjes.Ik geloof dat de prijs 1,75 euro was.
(op de taart heb ik de grootste kikker-uitsteker niet gebruikt)

24

Helemaal leuk....de taart en het meisje met haar vrolijk twinkelende ogen!

Wat hebben kinderen toch een ongelofelijke levenskracht, ondanks alle tegenslagen die ze te verduren krijgen. Zo knap vind ik dat toch.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

Hier krijg ik echt een brok van in mijn keel...