Onderwerp: Vraagje..
Ik wil van de week een aantal kleine bolletje maken (ikea blanda) maar ik heb niet zo veel mix meer voor biscuit.. Kan ik het ook doen met de mix voor cupcakes??? Daar heb ik namelijk nog een hele zak van staan..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil van de week een aantal kleine bolletje maken (ikea blanda) maar ik heb niet zo veel mix meer voor biscuit.. Kan ik het ook doen met de mix voor cupcakes??? Daar heb ik namelijk nog een hele zak van staan..
Dat kan, taartje zal waarschijnlijk wat machtiger worden, omdat je eigenlijk een groter cakeje bakt met cupcakemix. Maar vast niet minder lekker hoor!
Is zelfs heerlijk, alleen wel wat Elja zegt. Je kunt dan meer puntjes snijden uit een bolletje.
Ik gebruik vaak Kleintje Cake van Dr. Oetker.. is zo'n schudfles kun je cake en muffins van maken en werkt ook prima. Is idd machtig maar je haalt er dan idd meer uit omdat je kleinere puntjes snijd
Dank jullie wel.. alleen maar handig dat er mee puntje uit kunnen!! Het is ook voor ongeveer 5 personen.
Weet iemand welke verhoudingen ik dan moet gebruiken.. Er staan op dat je 500 gr mix nodig hebt voor 20-24 muffins.. Maar dat is volgens mij veel te veel voor een blanda schaaltje van 12 cm doorsnede..
ja veel te veel!
ik haal volgens mij 12 cakejes uit 200 gram mix en naar verhouding boter en eieren.
dus volgens mij heb je aan 100 gram al genoeg. je kunt ook iets meer maken en een paar cctjes erbij, of 2 bolletjes.
5 personen uit zo'n bolletje vind ik wel erg karig.
Dank je wel Chantal.. Ik wil 2 bolletjes maken dus ik ga denk ik maar voor de helft
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraagje..