Onderwerp: Bruidstaart in de tinten creme, roze en grijs
Deze week mocht ik weer aan de slag voor een bruidstaart. Slechts voor 32 personen, maar de bruid was helemaal weg van de 4-hoge stapels, dus dat zou ze toch wel heel graag willen. Dus afgesproken dat ik de kapsels niet zo hoog zou bakken en 4-hoog zou gaan. Nou .... dat niet zo hoog bakken is dus uiteindelijk niet gelukt , maar 'k heb 'm toch maar wel 4 hoog gemaakt.
De bloemen moesten in de kleuren creme, roze en grijs. Een mooie kleurencombi, maar we vroegen ons wel af of dit met bloemen wel mooi zou worden. Nou, een beetje glans doet wonderen en ik vind 'm heel mooi geworden. Inmiddels heb ik van het bruidspaar begrepen dat zij d'r ook helemaal weg van waren en, niet geheel onbelangrijk, dat tie ook qua smaak goed is bevallen.
gevuld met vanillecreme met verse frambozen/aardbeien en aardbeienvlaaivulling
, jammer van dat parelrandje ....
De bruid was overigens helemaal weg van m'n eerder gemaakte cupcakes en is echt op zoek gegaan naar een gelegenheid om die ook te bestellen. Uiteindelijk heeft ze bedacht dat 't wel leuk was om bij de broodjes die bij de ontvangst van de bruiloftsgasten klaar stonden, cupcakes te serveren.
www.jacstaartjes.nl