1 Laatst bewerkt door zoete kunst (11-07-2009 10:20)

Onderwerp: 'Abraham'

Voor een 'verse' 50 jarige. Opdracht was zwart, wit, zilver; strak en grote 50 bovenop. Er mocht wel iets grappigs inzitten, zoals scheef gestapeld. maar dat durfde ik niet aan , omdat de taart nog een hele autorit te gaan heeft. Dus het bovenste vierkant kwart slag gedraaid voor een apart effect en voor de zekerheid stok door de taart gestoken tegen het schuiven. Hoop maar dat ze voorzichtig rijden....
Helaas niet zo'n mooie foto. Ik ben mijn goede fototoestel even kwijt...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PK4NX3BE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JLN3TJ6C.jpg

Zoete groetjes, Marjolein

2

Re: 'Abraham'

Wauw, hij is prachtig!!!

3

wauw echt heel mooi gedaan!!!!

Veel liefs Rafaëla

weer een prachtexemplaar! wat zijn de maten van deze taarten? 10, 15, 15 en 20 ofzo? /hij lijkt heel smal namelijk. wel leuk idee als je voor weinig mensen wat moet maken

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5 Laatst bewerkt door zoete kunst (11-07-2009 15:49)

tipsytaartje schreef:

weer een prachtexemplaar! wat zijn de maten van deze taarten? 10, 15, 15 en 20 ofzo? /hij lijkt heel smal namelijk. wel leuk idee als je voor weinig mensen wat moet maken

De maten waren; 25, 20 ,15 en 10 alle taarten tussen de 8 en 10 cm hoog. In totaal dus een taart voor ongeveer 45 a 50 personen (iets groter dus dan hij lijkt)

6

wow wow wow

7

hij is super mooi!!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

8

prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Heel trendy. Leuk en mooi gemaakt!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

Super....:thumb:

11

Ziet er echt mooi uit.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12 Laatst bewerkt door zoete kunst (11-07-2009 19:17)

20 Minuten nadat de taart opgehaald was, ging ik zelf naar buiten en zag tot mijn ontsteltenis dat ze nog steeds niet weg waren met de taart, maar al 20 min. met de taart in de volle zon, stonden te bekijken hoe ze de taart het beste in de achterbak konden zetten voordat ze er 200 km mee gingen rijden. De '50' was al omgevallen en de taart stond al aardig te zweten door de zon,....ik had ze nog zo gewaarschuwd...........Ik vrees het ergste, hoop echt dat de boel heel aangekomen is, maar goed, had ze bij bestelling al gezegd dat vervoer op eigen risico was...............toch zonde.....

13

Nja, blij dat je een foto hebt zeker!
Hij is echt "wauw" geweldig die 3e, dat ga ik echt onthouden

14

zoete kunst schreef:

20 Minuten nadat de taart opgehaald was, ging ik zelf naar buiten en zag tot mijn onsteltenis dat ze nog steeds niet weg waren met de taart, maar al 20 min. met de taart in de volle zon, stonden te bekijken hoe ze de taart het beste in de achterbak konden zetten voordat ze er 200 km mee gingen rijden. De '50' was al omgevallen en de taart stond al aardig te zweten door de zon,....ik had ze nog zo gewaarschuwd...........Ik vrees het ergste, hoop echt dat de boel heel aangekomen is, maar goed, had ze bij bestelling al gezegd dat vervoer op eigen risico was...............toch zonde.....

Zonde van al je werk, je kan beter niet weten hoe hij aan komt denk ik

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

15

Een prachtige taart. En misschien altijd naast de taart , ook maar een foto meegeven.
kunnen ze toch na 200km zeggen zo was die ;-)

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

16

Wat een prachtige taart!
Leuk dat je vierkante en ronde bakvormen hebt afgewisseld :thumb:

groetjes mariska

17

Hij is heel erg gaaf geworden zeg! Het zou balen zijn als hij niet in deze staat aankomt maar jou valt niets te verwijten. Het is een plaatje

Groetjes Elise

18

Die is super!

Oeeh, gedurfd hoor die top!

20

Wat een supergave en mooie taart!

21

Hij is weer heel bijzonder en mooi!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

22

heel gaaf!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

23

ohhh wat is hij mooi.. ik help je duimen of hij goed is aangekomen!

Ik vind wel dat jij reuze je best gedaan hebt.. een heel stijlvolle taart!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

24

WAUW! Wat een mooie stapel chiquedefriemel!

Groetjes Bianca

25

super taart weer!!! heel apart zo gestapeld.
Heb je nog gehoord of hij inderdaad heel aangekomen is?

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!