1

Onderwerp: Dan ik ook maar

Na een heel gezellige workshop, die ik samen met mijn dochter heb gedaan, liepen we op de terugweg naar de auto nog na te genieten en voelde de verslaving opkomen.
Thuis werden onze taarten bewonderd door onze hubbies.De mijne hebben we met vaderdag opgegeten en die van mijn dochter is de vriezer ingegaan voor de verjaardag van haar zoontje. (inmidddels dus ook al op)

Toen zijn we op internet gaan snuffelen en kwamen deze site tegen. Nu, ik kan jullie wel zeggen dat ik sinds die 1e workshop elke dag even de taartenparade bekijk wat voor moois er langs komt.

As. maandag hebben we onze 2e workshop nl. vierkante taart met puzzelplaatje. Als het gelukt is zal ik een foto plaatsen.

Ik ben niet echt van plan om voor anderen taarten te gaan maken, want daar heb ik geen tijd voor. Maar op een taartje voor verjaardagen van (klein)kinderen en af en toe eens als cadeautje voor iemand zal ik mij wel kunnen uitleven.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

2

Re: Dan ik ook maar

Welkom hier!
En heel veel plezier met bakken en op het forum

3

Welkom en veel bak plezier :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

4

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier...:Y