Onderwerp: Wite vulling
Voor het meptaartje van mijn dochter die over 2 maanden een jaar wordt ben ik op zoek naar een vulling die haar witte jurk niet al te vies maakt.....
Heeft iemand een idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wite vulling
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het meptaartje van mijn dochter die over 2 maanden een jaar wordt ben ik op zoek naar een vulling die haar witte jurk niet al te vies maakt.....
Heeft iemand een idee?
geen idee voor een vulling, maar hier hadden ze tijdens het meptaartje gewoon een kliederschort voor.
Andere jurk aantrekken?
Sorry, flauw geintje. Maar volgens mij lukt dat alleen als je g
witte chocolademousse...
Haha dat geeft alleen maar vetvlekken!
Maar ik zou ook gewoon zonder vulling gaan, zou ze dat heel erg vinden?
Gewone cake....
Mialee schreef:witte chocolademousse...
Haha dat geeft alleen maar vetvlekken!
Oeps, Helemaal niet aan gedacht..hihihi..
nee ik zou gaan voor een biscuitje... hahah kruimelt alleen!!
Dan doe ik alleen biscuit, dank je wel. Het zal wel truttig zijn maar ik wil liever geen slabber op de taartfoto :-)
We vieren het in het park (weergoden verzoeken) dus het is iets minder makkelijk wanneer het fout gaat. Veel snoetepoetsers in de tas!
maarre... denk je dat die gekleurde marsepein/fondant geen vlekken geeft?
of de biscuit zelf? al die kruimels met kwijl erbij.. mooie bruine vlekken.
laat haar met haar mooie jurk op de foto gaan, als ze hem mag opeten doe je een grote slab voor, of jurk uit.
mooie romper van de hema is toch ook hartstikke lief?
Of je neemt een slab bijpassend bij haar jurkje. Er zijn tegenwoordig zoveel leuke te koop. Als je het in de kleuren van de taart of jurk houdt, valt het op de foto misschien niet eens op!
Onze kids krijgen gewoon even wat anders aan als ze aan het meptaartje beginnen. Tenminste....zo deden we dat vorig jaar ook toen ons zoontje 1 werd. En maar goed ook, hij trok zo alles op zijn schootje!
20 juli word hij 2 en zijn zusje 28 juli 1.
Mijn dochter wordt 20 juli 1, ik zie dat ik 2 maanden schreef mar het was 2 weken...
Haar jurk zal sowieso vies worden al kruipend over het grasveld maar aardbeienjam zag ik nou niet echt zitten. Ik las ergens dat iemand luchtig vanilletoetje van mona aanraden ik denk dat dat het wordt.
Ik wilde een stapeltaart maken en dan de bovenste door haar op laten eten of raden jullie mij aan echt een apart meptaartje te maken?
uhmm ze wordt 1 hoor... lijkt me niet heel verstandig dat je haar een heel taartje op laat eten.
niet erg gezond (is niet erg voor een keertje natuurlijk, maar...buikpijn!), maar ze zal het ook niet oplusten. stel je er dus niet al te veel van voor!
beetje mooi op de foto met meisje en taart, en daarna een stukje geven lijkt me een beter plan.
als ze een jaar of 4 worden lusten ze wel meer taart
Misschien een laagje witte chocoladepasta ertussen smeren? Alleen biscuit is zo droog....
Misschien heel raar, maar het leuke van de foto is toch juist dat ze er niet uitzien en vies worden???? Bij mijn kinderen zat de taart tot in de haren.
Gewoon de op 1 na leukste kleertjes aan (zonder slap, die vind ik ook niet mooi op de foto) en na de taart de mooie witte jurk. Een kind van 1 kan je in het park nog wel even omkleden.
Misschien heel raar, maar het leuke van de foto is toch juist dat ze er niet uitzien en vies worden???? Bij mijn kinderen zat de taart tot in de haren.
Gewoon de op 1 na leukste kleertjes aan (zonder slap, die vind ik ook niet mooi op de foto) en na de taart de mooie witte jurk. Een kind van 1 kan je in het park nog wel even omkleden.
dit hadden wij dus ook.
Enne een foto met een schoon kind op zn eerste verjaardag is volgens mij echt heel raar hoor.
Ik zou zeggen, LEKKER VIES LATEN WORDEN en wat maakt die jurk nou uit. de wasmachine is gewillig toch (lukt die het niet dan de prullenbak)
Gaan jullie ook naar een wit park toe?;)
toen onze oudste vorig jaar 1 werd, zat geloof ik niet alleen dr jurk en dr haar onder, maar ook de visite die in de buurt stond en mn halve woonkamer geloof ik kon er alleen maar van genieten om alles onder de rotzooi te zien zitten!!! en die fotos, tja lach er elke keer nog even hard om, maar ieder zijn ding he
Mijn dochter had haar zoontje vorig jaar gewoon zijn slabbe om gedaan. Hij had toen een slagroomtaart en mepte er vol in en propte zijn mond vol.
De foto's zijn ontzettend leuk geworden, want het gaat toch om het koppie en niet om de slabbe. Gewoon goed foto's maken, dan valt de rest niet op.
Ik heb met mijn dochter op haar 1ste verjaardsag een slap gekocht precies passend bij de jurk. Vervolgens heb ik er een tekst op laten borduren met de melding: "Ik mag taart wat ik ben 1!"(de 1 dan groot)
Helaas is die taart ook naast de slap gekomen, maar ze vond het heerlijk en heeft genoten en dat vond ik toen belangrijker als een vlekje hier of daar!(overigens geen echt gemep of gegraai in de taart, ze was hem heel netjes aan het opeten!)
Mijn zoontje werd vorige maand 1, ik had een meptaartje gemaakt en gevult met danoontje aardbei, maar als je perzik ofzo neemt dat is bijna wit van kleur en het is niet vet. Wij hadden gelukkig mooi weer en had met de taart eten even zijn shirtje uitgedaan en een leuke slap omgedaan, daarna kon hij gewoon zijn mooie shirt weer aan.
Alvast een hele fijne verjaardag gewenst en ik hoop dat je mooi weer hebt.
Groetjes, Debbie
idd jose, dat is nog beter, ook geen vieze mouwen en dan nog een theedoek over de beentjes haha!
Toen mijn dochtertje 1 werd, had ik een meptaartje gemaakt met marsepein. Ze heeft er naar zitten kijken alsof ik haar iets heel vreemds voorschotelde en mepte er dus helemaal niet in
Volgende maand wordt mijn zoontje 1 en die krijgt dus een klein slagroomtaartje. Juist om echt in te meppen dus
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wite vulling