1 Laatst bewerkt door Emmalientje (09-07-2009 22:36)

Onderwerp: Ook mijn eerste taartje...

Hallo allemaal,

Ook ik kijk al een tijdje mee en ben nu zelf aan het knutselen....dit is mijn eerste taartje een klein bolletje gevuld met bastognecreme en aardbeien jam.

Kan iemand mij een tip geven hoe je het beste bv die stippen van je werkblad afkrijgt??? Ik kreeg ze er niet netjes vanaf...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BIFPSMPF-D.jpg

Groetjes Leonie

2

Re: Ook mijn eerste taartje...

Een gezellig bolletje, hoor. Ik gebruik altijd een spateltje van zo'n schilderssetje (Blokker of Kruidvat) van een paar euro.
Succes verder!

3

Ik rol mijn marsepein meestal uit op van die flexibele snijmatjes van de ikea, dan blijven ze niet plakken en kun je ze er ook weer goed vanaf halen! Wel gezellig die kleurtjes!

4

Leuk bolletje! Helemaal in stijl met de ondergrond. Ik gebruik idd ook zo'n klein spateltje om marsepein van het werkblad op de taart te krijgen

5

vrolijk bolletje.

Je kunt je werkblad dun insmeren met crisco of een wit blok frituurvet, of bepoederen met maizena of poedersuiker om het kleven tegen te gaan. Die spateltjes zijn echt aan te raden, zijn lekker dun en schuif je er zo onder.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

6

Leuk gemaakt!!

7

mooie eerste taart....

Lekker feestelijk rond.....

8

Je kan ook een stukje bakpapier gebruiken om je marsepein op uit te rollen, daar krijg je de rondjes zo vanaf

9

hey,

bedankt voor de tips allemaal, ga morgen weer aan de slag, taartje voor de oppas maken...

Groetjes Leonie

10

Heel mooi gemaakt!!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

11

gezellig bolletje

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

12

Hij is erg leuk geworden. Ben benieuwd wat voor moois je voor de oppas gaat maken.

Groetjes Sabina