1

Onderwerp: 2e barbietaart

Dit is mijn 2de barbietaart en het gaat steeds beter! Gevuld met 2 lagen aardbeien botercreme en bekleed met marsepein.

http://94.100.115.176/578900001-578950000/578918301-578918400/578918333_6_aVIE.jpeg

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

2

Re: 2e barbietaart

mooi mer al de glittertjes!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

3

Heel mooi!

4

Leuke taart.

Welke uitstekers gebruik jij voor de bovenste bloemen?

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Het is een metalen uitsteker die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Komt bij Piece of Cake vandaan, heb nog even in de webshop gekeken maar daar zag ik hem niet staan.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

6

Leuk idee, dat randje onderaan!

If life gives you lemons, make lemonade

7

heel erg mooi ik heb de mold voor de barbie taart al even in de kast staan maar durf mij zelf er nog niet aan te wagen.
ik vind hem echt prachtig

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Mooi zeg, leuke kleuren ook!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Heeel leuk en ik vind de kleuren heel mooi bij elkaar passen :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

10

Hoi Emmy, je zou het gewoon eens moeten proberen, want het zo leuk om te maken! Ik heb de 2de keer de lap eroverheen gedrapeerd en er voor de rest niets aan gedaan. Dan krijg je een mooi vallende jurk met plooien, de eerste die ik gemaakt had was te strak en te geplooid. Ik doe er 660 gram biscuitmix in en het gaat al 2x goed. Alleen had ik deze keer een wat te lange barbie, maar dat heb ik opgevangen door er nog een klein cakeje bij te bakken en erop te zetten.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.