Onderwerp: Moederdag taartjes (beetje laat met showen)
Biscuitcake gevuld met aardbeien botercreme, zijkant marsepein en de bovenkant is van royal icing.

Van huis uit Koopmans.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Moederdag taartjes (beetje laat met showen)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Biscuitcake gevuld met aardbeien botercreme, zijkant marsepein en de bovenkant is van royal icing.

Leuk!
Zelf ben ik niet gek van royal icing, om af te smeren dan he. maar je taarten zien er mooi uit!
Ben ik wel met je eens Linda de taarten waren mierzoet, volgende keer zal ik een frisse niet zoete vulling maken, want het glazuur viel van je tanden. Maar je kreeg wel een leuk effect, net of het echte golven waren.
Ik vind het effect van de icing ook erg leuk! Mooie taarten geworden. Hoe heb je de beestjes bovenop gemaakt? Ik zou wel een detailfoto willen zien 
Ik meen hier op het forum een keer gelezen te hebben dat iemand zijn icing met citroensap (op smaak) gemaakt had waardoor het frisser was. Misschien een idee?
Het zijn de volgende malletjes:

En niet bij de webshop van deleukstetaarten te koop.

Trouwens goede tip van het citroensap, dat ga ik de volgende keer zeker uitproberen.
leuke taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Moederdag taartjes (beetje laat met showen)