Onderwerp: is er ook iets anders voor tylose???
Hallo,
wil mooie strikken maken en lees dat je dan tylose door je fondant moet doen maar heb dat nu niet in huis kan ik ook iets anders gebruiken???
Alvast bedankt.
Groetjes,
Naomi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » is er ook iets anders voor tylose???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
wil mooie strikken maken en lees dat je dan tylose door je fondant moet doen maar heb dat nu niet in huis kan ik ook iets anders gebruiken???
Alvast bedankt.
Groetjes,
Naomi
Naar mijn weten niet....
Maar je kunt het misschien proberen met mmf en dat dan heeeel goed laten drogen. Mijn ervaring met mmf is dat het snel uitdroogt dus misschien is dat een optie?
Als je PettinIce fondant hebt dan gaat het zonder tylose ook wel (goed lang laten drogen !)
ok bedankt voor de tips.
mijn eerste strik maakte ik met regalice fondant (schrijf je dat zo?) uit de webshop..
was na 3 uurtjes helemaal hard! voor de zekerheid heb ik t nog een nachtje langer laten drogen, maar dat was niet nodig geweest...
ik gebruik nooit tylose in mijn strikken. ik gebruik fonant of mmf. de lussen heel lang laten drogen. ik zet het pas inelkaar als ik het nodig heb.
Ik gebruik ook never nooit tylose, nergens in. En ik gebruik nog wel marsepein
Nog nooit problemen gehad met inzakken, als je het maar lang genoeg laat drogen.
Ik vind tylose smerig.
Bedankt voor al jullie tips!!!Probeer het ook maar zonder tylose.
Groetjes Naomi
Ja dat is er volgens mij wel. Ik heb er geen ervaring mee, dus weet niet of het smaakloos is. Het heet SK Gum Tragacanth uit de webshop.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » is er ook iets anders voor tylose???