Onderwerp: ma zit al boven de rest van de fam. kijkt wel uit met die hitte
de man van deze moeder van school kwam er achter dat ik taarten maak nou dat kwam goed uit hij had er nog een nodig voor zijn vrouw.
of het een berg kon worden ? ja hoor best met moe bovenop met de hond bij een blokhutje en het gezin zwaaiend beneden en een bad en bed voor bij thuiskomst. ja hoor allemaal goed hoeveel mensen komen er???? nou ik denk 10........ oooh!
beltie op help ze nodigd steeds meer mensen uit de taart moet groter en ze is ook dol op pippi de cd van ja zuste nee zuster en de laatste james bond en foto's van de kinderen zijn ook belangrijk en natuurlijk de witte porsche oh ja kan er ook een masage salon onderaan de berg??
nou zeg ik de masage salon gaat mij wat ver maar verder kan alles er wel op als je een 35x35 ondertaart neemt.(dus al met al 70 personen) dat was goed het aantal gasten was ondertussen wel gestegen naar........ 20!
nou de moeder belde mij helemaal in de gloria op zo perfect de taart bij haar paste dus dat maakte een hoop goed het geklieder met de marsepein vorige week was echt geen lolletje.
later heb ik ok de voorkant nog drie schoolfote's van de kinderen van marsepein gemaakt.
ene zijkant had het bond logo de andere het hoofd van pippi en achterop zat zuster klivia.
Oh en die bal op het servetje is een oliebol(haar bijnaam)
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!