Onderwerp: cc's voor Chelsea
de cupcakes die ik voor Chelsea heb gemaakt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cc's voor Chelsea
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk gedaan!!! en het kussentje met het schoentje maar ook je gras cc! GEWELDIG!
heel mooi geheel zo
Die zien er super leuk uit !
Ohhh...die zijn leuk!!
leuk zeg! hoe heb je dat groene (gras) gedaan?
leuk zeg! hoe heb je dat groene (gras) gedaan?
dat zijn gewoon groene sprinkles, erg makkelijk dus. eerst glazuur en toen in een bakje met groene sprinkles geduwd (zachtjes natuurlijk)
erg leuk.
hoe heb je die toef op die andere cc gemaakt?heb je daar een recept van?
erg leuk.
hoe heb je die toef op die andere cc gemaakt?heb je daar een recept van?
tja die toef. Erg lekker spul, heb ik gekocht een keer bij ALDI in Dusseldorf. Balen eigenlijk want ik had maar 2 potjes ervan gekocht omdat ik niet wist of het lekker zou zijn. Het is heerlijk spul, en in vind ook erg fijn om mee te werken.
maar nu ben ik bang dat ik het niet meer kan krijgen, volgens mij was het net als hier bij de ALDI een 'inkooptip'.
'Back Family Kuchenglasur'http://www.aldisued.com/de/html/product_range/2744_8548.htm
Heel leuk zo bij elkaar!
maar zoals ik zie op de site van hun is het glazuur?heb je dat dan heel snel op moeten brengen en dan het roosje erop gedaan?
of heb ik het mis
Super...een leuk geheel..:Y
maar zoals ik zie op de site van hun is het glazuur?heb je dat dan heel snel op moeten brengen en dan het roosje erop gedaan?
of heb ik het mis
ik heb het gesmolten in de magnetron, toen met een mes erop gesmeerd, een beetje mooie patroon erin gedaan met de mes, en toen de roosjes erop, die had ik vantevoren al gemaakt
Dat ziet er vrolijk en lekker uit!
hoi ,
erg knap en erg mooi gemaakt dan zeg!
Super mooi gemaakt zeg!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cc's voor Chelsea