1 Laatst bewerkt door Delicious! (09-07-2009 06:43)

Onderwerp: de vriend van mijn dochter vertrekt naar Afganistan

Mijn dochter vroeg of ik nog even een taart wilde maken voor haar vriend die over een paar dagen vertrekt. Ik wilde geen tanks en militairen omdat ik dat niet bij een taart vind passen en ze zijn daar voor de wederopbouw van het land. Leuk resultaat toch? Ik had alleen geen tijd om een naambord te maken van fondant.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-X6NSCYLA.jpg

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

2

Re: de vriend van mijn dochter vertrekt naar Afganistan

wat een grappige burkavrouwtjes

3 Laatst bewerkt door Hertje (08-07-2009 14:43)

Tanks/militairen/taart is volgens jou niet echt een feestelijke combi. Dat kan ik begrijpen.
Burka's waarin vrouwen zich verplicht moeten verstoppen, maken mij ook niet blij.
Maar je hebt een heel originele taart gemaakt, waar hij vast superblij mee zal zijn.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

4

Ik vind het een erg grappig taartje.
Snap best dat je geen wapens enz op je taart wilde.

5

Delicious! schreef:

Mijn dochter vroeg of ik nog even een taart wilde maken voor haar vriend die over een paar dagen vertrekt. Ik wilde geen tanks en militairen omdat ik dat niet bij een taart vind passen en ze zijn daar voor de wederopbouw van het land. Leuk resultaat toch? Ik had alleen geen tijd om een naambord te maken van fondant.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X6NSCYLA.jpg

Hoop dat ik hem nu kan zien!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

Ja gelukt, het lijkt wel zo'n plaatje uit de oude kinderbijbel! Grappig gedaan!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

Wat een leukerd!

8

Voor Hertje: Daar heb je gelijk in, van boerkha's wordt is zelf ook niet vrolijk maar ik wilde het volk in afganistan uitbeelden, helaas loopt 99 % er nog altijd zo bij.

Karin

9

Inderdaad prachtige taart met een weergave van Afganistan.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

10

Ik vind hem heel mooi gemaakt. Het beeld afganistan uit zoals het is.

11

Delicious! schreef:

Voor Hertje: Daar heb je gelijk in, van boerkha's wordt is zelf ook niet vrolijk maar ik wilde het volk in afganistan uitbeelden, helaas loopt 99 % er nog altijd zo bij.

Zeker, je taart is in dat opzicht ook helemaal geslaagd en knap gemaakt! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

12

Leuke taart hoor! Erg goed gelukt!!! Het zal voor je dochter niet zo fijn zijn dat haar vriend voor een lange periode weg gaat.

Mijn 5 jarig zoontje komt net naast me staan en vroeg of ik ook voor hem een taart wilde maken met zo een blauw spook..............Oeps. Hihi

Groetjes San

Geen militairen maar wel de taliban's....weet niet wat ik ervan moet zeggen. Gevoelige kwestie.

14

Mooie taart...:Y

15 Laatst bewerkt door Delicious! (10-07-2009 15:13)

Kitchen Queen.... dit zijn geen Taliban!! Dit zijn gewoon een mannetje en 2 vrouwtjes gekleed in de kleding die daar gedragen wordt. Of de kleding nu verplicht wordt door godsdienst/machthebbende of niet dat doet er helemaal niet toe in dit geval. Ik kan toch geen vrouwtjes in minirokje en man in afgezakte jeans kunnen maken als het om Afganistan gaat? Over een taart met militairen, een tank en camoeflagekleuren had er minder discussie geweest.

Karin

16 Laatst bewerkt door JanetGL (12-07-2009 20:19)

Wat een ontzettend leuk tafereeltje! Weet jij dat ik een tijd geleden ook geworsteld heb met de gedachte over een Afghanistan-taart? Ik kon niets anders bedenken dan de vlag van het land... nou... die is zo gedetailleerd.. dat is niet te doen. Dus ik heb er vanaf gezien. Maar moet je kijken wat jij er wel van hebt weten te brouwen! Heel geestig en heel goed! Een positieve taart! Die burka's vind ik juist superleuk. Je hebt de sfeer van het land heel goed kunnen vangen. Nu eens niet zoals Afghanistan steeds in het nieuws is (militaire acties, bomaanslagen, etc.) maar op een positieve manier. Complimenten.

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...