1

Onderwerp: Tips gevraagd voor heel moeilijk puzzelplaatje

Hallo allemaal,
Graag zou ik jullie advies willen over het volgende:

Over 17 nachtjes (lijk wel een kind :o) dan krijgen wij een eindelijk na 2,5 jaar wachten een pupje :D. En nu wil ik graag een taart maken met deze hond erop. Het gaat hierom de Cesky terrier en die ziet er zo uit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FVZCB6LE-D.jpg

Nu heb ik dat even met een stukje marsepein (wat ik over had) geprobeerd en nu komt het er zo uit te zien....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AY3C3PKC-D.jpg

Ik heb het gevoel dat ik dit plaatje nooit naar me zin ga krijgen.... en wat denken jullie? Hopelijk hebben jullie tips :D
Alvast bedankt!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Tips gevraagd voor heel moeilijk puzzelplaatje

Ik ben helemaal niet thuis in puzzelplaatjes... Maar misschien is het een idee om met je sugargun de lijntjes te maken en net zo te `tekenen` als de tekening? Dus alleen de lijntjes...

3

Het is misschien niet helemaal wat je bedoeld, maar heb vorige week een chocolade tekening gemaakt, zou met zo'n plaatje ook heel erg goed kunnen.

4

Ik heb helaas geen tips voor je. Ik vind dit een heel moeilijk puzzelplaatje en zou hier dan ook nog niet aan beginnen... 
Knap van je dat je je er aan waagt.
Heel veel succes ermee.

5

Marielske schreef:

Ik ben helemaal niet thuis in puzzelplaatjes... Maar misschien is het een idee om met je sugargun de lijntjes te maken en net zo te `tekenen` als de tekening? Dus alleen de lijntjes...

Ik heb het met de knoflookpers gedaan want de sugargun is uitverkocht :S. maar hoe moet ik dat dan tekenen ik heb dat nog nooit gedaan.... ergens een How To??

Maar ik zou ook nog wel heel graag tips willen om te puzzelen :o

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Het is nu wel raar kijken hoor, zo`n kleur hond. Maar ik zou nu de foto erbij nemen en de haarlijntjes erin tekenen. Daar pak je een mesje of een tooltje voor. Nu is hetgene wat je niet gedaan heb zo glad. En de hond is niet echt glad. Hoop dat je het snapt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Ja ik snap wat je bedoelt... maar dit is een voorbeeld he straks ga ik hem in het grijs met zwart doen :) en dan vind ik het een goed idee wat je nu zegt! Wat voor tool heb ik dan nodig? En nog een vraagje... met de sugargun kan ik daar dunnere haartjes mee maken??

Vind je hem wel llijken???

Groetjes Maris

8

Dunnere lijntjes hoeft toch niet eens. Ik zou wel het deel boven de neus(tussen de ogen) in minder bol maken. Je kan lijntje maken door een mesje. En de ogen groter dan op de tekening. Ik zou meer naar de foto modeleren. Succes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.