1

Onderwerp: eerste baksel met mijn nieuwe kitchenaid

Hallllooo allemaal,
Hier mijn eerste baksel met de kitchenaid! Het is dan wel geen mooie marsepein taart maar die komt later. (kijk maar onder decoreren :o)

Overheerlijke brownies, met elite haver er door heen gemixt. Gegarneerd met walnoten en als allerlaatste gesmolte chocolade er overheen :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FXQBWZ3I-D.jpg

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: eerste baksel met mijn nieuwe kitchenaid

dassss lekker!! jammie...
en bevalt de kitchenaid??? (waarom zijn die krengen zo duuuuuurrrr??!!!)

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

3

Jaaaa bevalt super goed! Heb hem bij de makro gekocht in de aanbieding :D
Heb ook al gelijk de cupcakes van de webshop getest en die waren ook super lekker!!!! :D:D:D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4

Ik als chocolade junk kan dit aanblik niet verdragen.
Geef hier!!

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

5

Owwwwww, wat ziet dat er heerlijk uit zeg!!!

6

hij was ook heel lekker! Ik had eerst gewoon het beslag gemaakt en toen had ik een kopje elite haver (walnoten, hazelnoten, rozijnen en nog meer dingen) eerst met de keukenmixer gemixt en toen heb ik dat door het beslag heen gedaan:D Daarna heb ik het beslag in de bakvorm gedaan en toen overstrooid met walnoten en toen in de oven en nadat hij afgebakken was overgoten met gesmolten chocolade, van dr oetker want ik weet helaas nooit welke chocola ik hier ander voor kan gebruiken....:o

Groetjes Maris

7

heb ook net een nieuwe kitchenaid, ben er al helemaal verliefd op! :Y

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

8

Wat is nu eigenlijk het grote voordeel van de kitchenaid t.o.v. een andere mixer met kom? (Behalve dat ie er ubergeil uitziet natuurlijk :))

"Life begins where your comfortzone ends."

9

Ooooooo..... BAH (Maandag is mijn dieet gestart en dit ziet er zo ongelooflijk lekker uit) BAH!!

10

Marielske schreef:

Ooooooo..... BAH (Maandag is mijn dieet gestart en dit ziet er zo ongelooflijk lekker uit) BAH!!

Dat zou ik echt niet weten want ik heb nooit een andere gehad! Maar de kitchenaid is een lekker zwaar apparaat dus hij staat heel stevig als hij aan het mixen is! En ik zit ook op het broodbakkersforum :o (forum animal hihi) en daar heeft ook iedereen een kitchenaid! En dat is toch veel zwaarder beslag dan biscuit... dus je kent het echt overal voor gebruiken en het werkt echt super goed. Bij de makro is nu een super goede aanbieding ;):P

Groetjes Maris

11

Dat ziet er jammmiiiieeeee uit!