Onderwerp: Welke kleur voor gezichten?
Hallo forum,
Ik wil graag weten welke kleurstof jullie gebruiken voor het maken van gezichtjes. Welke kleur kan ik het beste kiezen?
Alvast bedankt.
Lucy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke kleur voor gezichten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo forum,
Ik wil graag weten welke kleurstof jullie gebruiken voor het maken van gezichtjes. Welke kleur kan ik het beste kiezen?
Alvast bedankt.
ik gebruik copper van americoler, je hebt weinig nodig, je krijgt wel een heel mooi huidskleurtje.
Ik heb flesh van Wilton, werkt prima!
ik gebruik ivory van wilton
Paprika van Sugarflair
Beetje van dit, beetje van dat, maar de basis is bij mij creamy peach van Wilton. Ik doe er soms een beetje gold van americolor bij, als ik hem te roze vind.
Ik doe, hier ergens gelezen, een ietsiepietsie rood en een ietsiepietsie geel (door witte fondant dan). Ik vind het een prima huidskleur worden.
Dames, hartelijk dank voor jullie reactie en ik naief als ik dacht krijg wel een eensluidend antwoord, maar nee, jullie maken allemaal een eigen creatie.
Ik ga eens kijken naar de kleuren die jullie noemen en neem dan op voorhand degene die mij het meest aanspreekt.
Jullie hebben mij een eind op weg geholpen.
ik doe n heeeeeeel klein beetje oranje, door een beetje witte fonant, en dat meng ik dan met naturel marsepein..
ik gebruik copper (fleshtone) van americolor
beetje rood en een beetje geel, krijg je een hele mooie huidskleur van
Okee, jullie mengen dus kleuren tot er een mooie kleur ontstaat. Er valt nog veel te oefenen, wederom bedankt voor jullie info.
Ik gebruik copper of ivory!
ik gebruik ook de copper van americolor!!!
ook de copper, van wilton!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke kleur voor gezichten?