Onderwerp: hier dan de 2e taart van vandaag, hello kitty, mijn eerste
valt niet veel over te vertellen eigenlijk. mijn eerste hello kitty
ik vind hem nog wat kaal zo. ik denk dat ik er hier en daar nog wat van die kitty spekkies op doe
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hier dan de 2e taart van vandaag, hello kitty, mijn eerste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
valt niet veel over te vertellen eigenlijk. mijn eerste hello kitty
ik vind hem nog wat kaal zo. ik denk dat ik er hier en daar nog wat van die kitty spekkies op doe
Mooi gemaakt zeg!!!
Leuk!! Hoe heb je die roosachtige rondjes gemaakt naast de hartjes! Heb ze al eens eerder bij iemand anders voorbij zien komen geloof ik
Ook heel mooi...
Schattig hoor! Ik weet niet of ik er spekkies op zou doen, zo is ie ook al mooi
Mag ik vragen wat voor hartjes uitsteker je gebruikt hebt? Het lijkt alsof er een soort afdrukje in zit?
Oeps, sorry, ik zie het al bij je mooie bruidstaart staan
Zeer mooi gedaan!!!
Hij is leuk. Niks te kaal. Weer die leuke uitsteker. Je hebt goed gescoord met nieuwe dingen lijkt het wel. Zie elke keer wel weer iets nieuws!!!
Heel mooi gemaakt Kwebbel
super leuk kwebbel .....ik vind het zo al leuk...niet kaal...misschien alleen glitters?
errug mooi!
Hij is mooi zo zou er niks meer bij doen.
Hele leuke taart! Ik snap wat je bedoelt met het "kale" maar ik denk dat hij zo ook al heel mooi is. Ik vind die linten in ieder geval geweldig. Heel leuk om die versieringen er op te maken.
Ook ik sluit me aan een prachtige taart, niets kaal. En leuk hartstekertje. graag de link.
prachtig is ze... en nee geen spekkies erbij das zonde!!
Vind hem heel mooi, zou er persoonlijk niks aan veranderen (maar wie ben ik, h
vindt hem ook af zo hoor!lekker zo laten...hele mooie kitty
Hele mooie taart!
Erg leuke stapel!! Vind het wel mooi zo 'kaal'
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hier dan de 2e taart van vandaag, hello kitty, mijn eerste