1

Onderwerp: Waar te koop?

Hoi,

Ik heb in december een taartbakcursus gedaan maar daarna nooit zelf een taart gemaakt. Nu is mijn vriendje geslaagd voor zijn bachelor en dacht ik "laat ik is een taart voor hem maken". Het probleem is alleen dat ik helemaal geen materialen heb en de taart donderdag avond wil geven..

Weten jullie in de omgeving utrecht winkels waar je ook gereedschap en biscuitmix kunt kopen in een gewone winkel? Ik heb niet genoeg tijd om het namelijk te bestellen. Ik weet wel van de tafel van 18 en sweet things in utrecht maar ben er nooit geweest. Kun je hier ook spulletjes kopen?

En als je die biscuitmix in de oven doet... moet je dan bakpapier gebruiken, ofkun je het gewoon invetten met boter?

In ieder geval bedankt voor de moeite (sorry als ik echt over kom als een prutser:P)

groetjes Annelien

2

Re: Waar te koop?

Ik gebruik bakspray die is heel fijn,
Je komt niet over als een prutser, op het forum zijn wij allemaal om te leren....:Y

Succes....

3

De tafel van 18 is niet heel groot maar ze hebben in ieder geval de basis spullen om een mooie taart te kunnen maken. Het is een heel leuk winkeltje.

Succes met je taart

Groetjes Elise

4

Als je wilt kan je van mij wel wat materiaal lenen hoor.
Mail mij anders maar even

Veel taart plezier

5

Betsies Kookwinkel op de Vismarkt en Sweet Things (ergens bij het Ledig Erf, in de straat waar Dille & Kamille ook zit, daar hebben ze trouwens ook wel wat dingen) voor kant en klare decoraties..

Heel veel succes!

6

Bedankt voor de hulp,

Ik ben vandaag naar de Tafel van 18 geweest en heb daar al wel de benodigde dingen gekocht! Merk wel dat het op internet stukken goedkoper is! Dus in het vervolg gewoon op internet bestelling denk ik.