Re: Assepoester met koets!!Mijn mooiste taart tot nu toe!!
Geweldig mooi!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Assepoester met koets!!Mijn mooiste taart tot nu toe!!
Geweldig mooi!!!!!
Word je niet pissig als hier het mes in gaat?
Ongelofelijk knap gedaan zeg!
Waaaaaan-zin-nig!!!! Echt een prachtig plaatje!!
Haha, die zal niet gauw gejat worden door bepaalde "dames" die andermans taarten op hun eigen websites zetten, dit namaken lukt ze toch niet!!
Maarre... als dit je mooiste taart is "tot nu toe" ben ik heeeeel benieuwd waar je nog mee gaat komen?! Je legt de lat wel errug hoog voor jezelf!! Dit overtreffen zal niet makkelijk worden!
dit is ook 1 van de mooiste taarten die ik ooit gezien heb.
Waaaaaan-zin-nig!!!! Echt een prachtig plaatje!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, die zal niet gauw gejat worden door bepaalde "dames" die andermans taarten op hun eigen websites zetten, dit namaken lukt ze toch niet!!
Maarre... als dit je mooiste taart is "tot nu toe" ben ik heeeeel benieuwd waar je nog mee gaat komen?! Je legt de lat wel errug hoog voor jezelf!! Dit overtreffen zal niet makkelijk worden!
Bedankt!!
Ja.... jij slaat de spijker op zijn kop!
leg de lat inderdaad soms erg hoog voor mezelf maar anders vindt ik het geen uitdaging meer ook,nadeel van deze taart is dat alles wat ik maak nu minder is
Je heb niet altijd de kans dit soort taarten te maken.
dit is ook 1 van de mooiste taarten die ik ooit gezien heb.
Dank u...dank u!!!
wat een prachtige taart...echt helemaal geweldig...
Mooi zeg, hier zou ik ook het mes niet in durven te zetten.
Mag ik deze opslaan ter inspiratie?
Ik werd, na het zien van je kasteel van Doornroosje, toch nieuwsgierig naar je Assepoester taart. Jeetje, ik ben helemaal sprakeloos!!
Wat een prachttaart. Je zou hem bijna niet durven aansnijden.
Hoe lang ben je hiermee bezig geweest? Heb je hem zo uit de losse pols nagemaakt van Wendy's taart, of is er een boek of voorbeeld van? Hij staat ook op mijn verlanglijstje, vandaar.
Je cupcakes zijn trouwens ook super leuk!
Nogmaals, petje af! Ik hoop, dat ik over 3 maanden ook zover ben
Inderdaad een SUPER-PRACHTIGE taart!!! Al die piepkleine details.... werkelijk schitterend gemaakt!
WAUWIE!! Ik zie hem nu pas voor het eerst, maar wat een geweldige taart zeg! Ik heb er geen woorden voor....
Net als Wendyke ben ik ook heel nieuwsgierig naar hoe lang je ermee bezig bent geweest.
Oeps, niet goed gekeken... Zag dat je op pagina 2 en 4 al uitgebreid beschrijft hoe lang je ermee bezig bent geweest!
Heb ik toch nog een vraagje. Ik heb wel gelezen dat je je hebt laten inspireren door de taart van Wendy, maar ik vroeg me toch af of je nog een boekje of andere howto hebt gebruikt? Je hebt zoveel geboetseerd!!
Adembenemend mooi! Eén van de mooiste taarten die ik ooit heb gezien en ook echt 1 die je nooit aan wil snijden
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Assepoester met koets!!Mijn mooiste taart tot nu toe!!