1

Onderwerp: barbequetjes met heel veel glazuur

Na al de vragen over glazuur enzo, hier dan het eindresultaat. Het zijn dus barbequetjes geworden en we hebben witte glazuur van de AH en van de webshop gebruikt. Bijelkaar toch ruim een kilo op 22 cupcakes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NWEPGFZ8.jpg

2

Re: barbequetjes met heel veel glazuur

wow die zijn gaaf. geweldig zo op die pootjes.

3

Erg leuk.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

4

Heel leuk idee!! Alleen springt het glazuur al van mijn tanden als ik die kleur alleen al zie :D ;)
Maar nogmaals, heel leuk gedaan!

If life gives you lemons, make lemonade

5

Wat leuk gedaan

Groetjes Ingrid

6

Wat leuk, ik word zelf helemaal wiebelig als ik die pootjes zie, wat een geprul moet dit geweest zijn, ook de stukjes vlees erop, knap gedaan !

Groetjes, Conny

7

Keileuk....:thumb:
Die moet ik onthouden....:Y

8

Leuk idee zeg. Hoe heb je die pootjes zo gekregen?

Groetjes Marlies

9

Leuk die reacties, ik had ook tegen de juf gezegd, sorry als de helft van de klas morgen bij de tandarts zit, ik durfde er niet eens in te bijten, veel te zoet.

Ik heb voor de bolletjes gewoon biscuitmix gebruikt omdat we de combinatie gewoon cakebslag en glazuur niet echt lekker vonden. En omdat biscuitmix lichter is dan cake natuurlijk.

De pootjes zijn van die lollystokjes (zelf even kijken wat voor het oog een goede lengte is) en die hebben we "in een hoek" in de bolletjes gestoken, zoals bij een wigwam zeg maar. Je moet het alleen in 1 keer goed doen en niet te diep insteken anders houd het biscuit het niet. We hebben ze snel recht gezet na het insteken om te kijken of ze bleven staan en toen op ze kop vervoerd en in de klas op hun terug op de pootjes gezet.

10

Hihi, die zijn leuk!

11

Wat onwijs gaaf gedaan zeg! Knap!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

12

Jeetje wat leuk en wat een werk om alles op pootjes te zetten.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy