Onderwerp: 100x afscheid basisschool
afgelopen dinsdag nam mijn zoon met zijn klasgenoten afscheid van de basis school uiteraard met een gezellige avond met de ouders en een musical enz
samen met Gerda heb ik deze cakejes gemaakt
mirjam heeft ook nog een paar uurtjes geholpen ..
was echt heel veel werk , maar wel heel leuk om te doen , elk cakeje heeft een persoonlijke tekst met dag piet , dag jan dag klaas enz (namen van alle 27 kids er op en de namen van de meesters en juffen en dag school dag juffie enz .
reakties waren heel leuk , er zijn heel veel foto's van gemaakt en opuders gingen ook echt foto's maken van het cakeje van hun eigen kind.
na de koffie weer de zaal in voor de rest van het programma en toen zei eerst de directeur van af het podium : we gaan verder enz blablabla , maar eerst wil ik even Brenda de moeder van G. bedanken voor de prachtige cakejes , ging de hele zaal klappen en de kids allemaal brenda brenda brenda brenda brenda roepen , pffff kreeg tranen in me ogen , wilde wel onder me stoel kruipen , haha, zat ik daar met een knal rood hoofd haha!
GERDA IK WIL JE HEEL ERG BEDANKEN VOOR DE HULP! HAD HET NIET AFGEKREGEN ZONDER JOU!
idee komt uit jamm taart ipv koekjes hebben we aldie cakes gebruikt.
http://www.facebook.com/pages/Deleukste … 864?ref=ts