1

Onderwerp: 70 swirls cupcakes vraagjes

ik moet voor overmoren 70 cupcakes maken met 35- roze aardbeien swirls en 35- lemon swirls.

Beste is om het te maken van botercreme, de roze te mengen met roze kleurstof en aardbeiensmaak? (heb zo'n flesje) en de witte lemon swirls botercreme met citroenextract?

heeft iemand een idee hoeveel ik ongeveer nodig heb? ik ga ze namelijk in het hotel maken voor een bruiloft dus ik neem alles klaar mee en decoreer ze daar maar ik heb geen idee hoeveel creme ik moet maken.

2

Re: 70 swirls cupcakes vraagjes

ja ik zou ze inderdaad zo maken zoals je beschrijft.
en wat betreft de hoeveelheid, ik zou er 1 maken als proef en dat * 70 plus nog een beetje extra mocht er

Je kunt voor de aardbeiensmaak ook aardbeiensaus van Dr.Oetker nemen,kleurt ook een beetje roze!!!

4

Ik weet niet precies hoeveel je nodig hebt voor de swirls, maar wel tamelijk veel hoor. Dus ik zou er op voorhand eens een deel proberen, het zou zonde zijn dat je net te weinig hebt.
Als ik mij goed herinner: een botercrememengsel van 250 g boter en 150 g suiker heb ik eens gebruikt voor 20 cc's. En zeker niet overdreven met de hoeveelheid van creme.
Maar meet het op voorhand eens na.