1

Onderwerp: Barbie of pip popje?

Wat gebruiken jullie in de prinsessentaart?

2

Re: Barbie of pip popje?

Ik heb geen idee wat een pip popje is maar denk dat je misschien een pin popje bedoelt ?

Ik gebruik een barbie (waar ik de benen even af sloop) Zo heeft de "jarige" meteen een leuke pop. (die pin popjes zijn wel handig maar erg mooi vind ik ze niet :S )

3

Ik gebruik een pinpopje.....
Ik heb het ook eens gemaakt met een echte barbie maar met het pinpopje vind ik persoonlijk gemakkelijker.....:Y

4

ik gebruik een barbie
een echte......
met benen eraan
vind de pinpoppetjes niet mooi :S
maar dat is mischien persoonlijk
ik denk wel dat ze makkelijk zijn maar dan maar wat meer werk :D

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

Ik maak een barbie-taart van 2 tulband vormen, daar past dan precies een barbie in, en gebruik dus een echte barbie (of een nepperd van de zeeman). De kleertjes doe ik in een plastic zakje ook in het midden van de taart, dus hebben ze nog iets aan de barbie als de taart al op is.

If live gives you lemons, make lemonade!

6

Geen Pinpop, Lelijk. Lelijk. Lelijk.

7

monique53 schreef:

Ben ik helemaal mee eens! Ik gebruik ook een "echte"  Barbie.

Ik heb er tot nu toe nog maar eentje gemaakt maar ik heb een barbie gebruikt waar ik de benen wel vanaf heb gesloopt de jarige vond de taart geweldig ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

9

monique53 schreef:

haha. Ik had ze in mijn winkelwagen. Heb ze maar er uit gehaald.

10

Ik heb voor mijn eerste barbietaart ook een "echte" barbie gebruikt, omdat ik de pinpopje geen mooie koppies vind hebben. De benen waren wel te lang voor de wondermold dus die heb ik eraf gesloopt. Ze heeft dan wel twee uitsteeksels aan de zijkanten dus heb je ook twee gaatjes aan de zijkanten van haar middel en dat moet je dan weer een beetje wegwerken. (eh, leg ik het nog duidelijk uit??) Hebben jullie daar nog tips voor? Eind deze maand staat barbie 2 op het programma namelijk.

11

ik heb 1 popje gehad bij de bakvorm, maar ga dus maar eens op zoek naar echte barbies! heb hem nog niet gemaakt... zit in de planning!
bedankt voor de antwoorden!

12

Ik gebruik barbies van de action... de kleren geef ik er idd ook bij als kado'tje voor de jarige.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

13

Mijn eerste(en ook al weer laatste, nog geen andere princessentaart gemaakt) heb ik met een dora pop gemaakt, formaat barbie maar breder.
Die pin popjes vind ik ook niet mooi inderdaad.
Ik zou zelf altijd kiezen voor een barbie, is inderdaad ook nog eens een leuk kadoortje voor de jarige! (beetje shoppen, voor

Avalon's magical cakes

14

In het krantje van Bart Smit staan nu barbies voor

15

ik gebruik ook altijd goedkope barbie's afgelopen zaterdag nog bij zeeman gekocht voor 0,99 p/st, gelijk maar 2 meegenomen.

het voordeel van pinpopjes vindt ik dat ze zo in de taart passen , nadeel vindt ik dat de jarige eerst wordt blij gemaakt met een barbie en die dan weer moet inleveren omdat ze er toch niets mee kunnen zo zonder benen. (bovendien zijn ze te duur om ze niet terug te vragen)

16

Echte pop (zonder benen, want dat vind ik zonde van de taart). Pinpoppetjes heb ik op het begin wel gekocht, maar ze zijn zo lelijk/grof.

Ik laat de mensen de keus: of Barbie tegen kostprijs kopen of inleveren en ik krijg ze tot nu toe steeds terug, want het kind heeft er al genoeg, dus zielig is het niet denk ik. Alleen als iemand niet in de buurt woont, gebruik ik een goedkope Zeeman pop en lever de benen en kleertjes erbij. Dat kan er wel af voor die ene euro    ;)

Groet, Jolanda

17

ik gebruik de pinpoppetjes.