1 Laatst bewerkt door annemieke-76 (05-07-2009 21:59)

Onderwerp: Een dummie stapeltaart

Deze taart heb ik vorige week gemaakt... Het ging totaal niet van een leien dakje, de fondant scheurde overal... vandaar dat het een drukke taart is geworden... Ik dacht dat een dummie makkelijker zou zijn, nou niet echt dus, al zat het weer natuurlijk ook niet mee....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PYXNVXBI.jpg

Oh en als jullie tips hebben hoor ik ze heel erg graag!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

Re: Een dummie stapeltaart

Leuk!! En vooral je bloemen, hoe heb je die zo leuk gekregen? Heb je ergens een howto :D?

3

ik vind het toch een super leuke dummie. de vrolijke kleurtjes maken het helemaal top

Be in love with what you have

Kitchen_Queen schreef:

Leuk!! En vooral je bloemen, hoe heb je die zo leuk gekregen? Heb je ergens een howto :D?

Nou ik ben vorige week in Deventer geweest bij de freubeldag en ik heb goed naar Charissa gekeken... Nu zullen mijn rozen anders zijn dan haar(volgens mij) maar dit is wat ik ervan gemaakt heb... het is een beetje van een howto die ik ooit eens gezien heb en een beetje van Charissa ;) Die howto kan ik wel even proberen te vinden voor je dan zal ik die hier wel plaatsen ;) Zo uitleggen is lastig vind ik...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

5

Prachtig!

6

Leuke stapel met erg leuke kleuren!