Onderwerp: meloen?
Hallo,
Ik wil graag een taart maken met watermeloen. Dat lijkt me super lekker..:p
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken?
Ben net begonnen met taarten maken en alles is nog spannend hihi
groetjes Leona
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » meloen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik wil graag een taart maken met watermeloen. Dat lijkt me super lekker..:p
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken?
Ben net begonnen met taarten maken en alles is nog spannend hihi
groetjes Leona
Hoi,
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me erg lekker. Ik zou alleen wel oppassen omdat er zoveel water in zit, dat hij niet gaat lekken en je hele biscuit verandert in een soppige spons. De meloen zeker goed laten uitlekken nadat je hem gesneden hebt dus! Maar ik kan niet garanderen dat dat genoeg is, het is tenslotte WATERmeloen Succes en mocht het allemaal gelukt zijn, laat je het dan even weten?
ja dat doe ik zeker, haha! kijk wel even in het babycook kookboek. Daar staat een receptje in met watermeloen misschien met veel slagroom ofzo dat het dan romig word ofzo.. Het is anders maar goed dat het een probeersel is.hihi
Ooh, dat kan natuurlijk ook. Ik zat meteen aan hele stukjes verse watermeloen te denken. Maar een soort creme ervan maken zal misschien ook wel werken ja.
nou ik zal kijken/uitproberen.. je hoort van mij! groetjes en een gezellige zondag!
Misschien kun je het pureren en er een bavarois van maken?
Dat lijkt mij nou helemaal niks......watermeloenvulling
Al die andere meloenen wel, daar zit tenminste smaak aan.
Ik ben heel benieuwd naar je (smaak-) ervaring straks
ik vind watermeloen heerlijk, maar volgens mij niet echt in een taart. als je de meloen laat uitlekken, zou ik denk ik dan eerder het opgevangen sap gebruiken als de meloen zelf.
galia of cantaloup meloenen hebben veel meer smaak.
maar ik ben erg benieuwd hoor, dus ga lekker je gang met de watermeloen, dan lezen wij het resultaat wel hier
Ik ben erg benieuwt, heb je het al geprobeert?
Ik ben ook benieuwd of 't smaakt denk wel dat je er een hoop suiker bij moet doen om de meloensmaak te versterken, aangezien het biscuit zelf ook al aardig zoet is.
Ik weet wel dat je van lorann oils een watermeloensmaak hebt, want die heb ik namelijk in huis. Ik heb hem alleen nog niet uit geprobeerd. Misschien is dat een optie ipv echt watermeloen. Lijkt me idd wat waterig
Groetjes Nicole
Ik weet wel dat je van lorann oils een watermeloensmaak hebt, want die heb ik namelijk in huis. Ik heb hem alleen nog niet uit geprobeerd. Misschien is dat een optie ipv echt watermeloen. Lijkt me idd wat waterig
Groetjes Nicole
Ja dat lijkt me ind ook wel een optie haha, waar kun je dat kopen?
Zelf heb ik het nog niet uitgeprobeerd omdat morgen mijn nieuwe mixer komt... dacht ik, even recept uitvogelen waarin watermeloen zit.. hihi
groetjes Leona
Ik heb het zelf bij maak je taart gekocht maar heb eigenlijk niet gekeken of de webshop het ook heeft. Was toevallig in Hoorn dus vandaar.
Wellicht ook een idee om het water in de botercreme te vervangen door het sap van de watermeloen?
ja dat is ook een idee, ben nu bezig om in een bol biscuit te bakken (15 cm) is de baktijd dan altijd langer? Hij zit er al 50 min in en nog niet gaar. Terwijl bij een ronde bakvorm bij 30 gaar is.
Heeft iemand een idee? alvast bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » meloen?