1

Onderwerp: Help!! Sugargun In Elkaar Zetten Lukt Niet!!!

laatste keer mijn sugargun schoongemaakt en toen liet het veertje en vier rechthoekige plaatjes met een gaatje in het midden ook los. Ik heb m nu al op vele mogelijke manieren in elkaar gezet, maar het handvat pakt nu dus nog steeds niet...
ik weet het niet meer, wie kan mij alsjeblieft helpen?!
ik moet de laatste hand dus nog leggen aan mijn strik,  alles uitrollen is wel erg veel werk en wordt nooit zo mooi..

groetjes,
Marije

2

Re: Help!! Sugargun In Elkaar Zetten Lukt Niet!!!

veertje erin, daar boven de vier plaatjes,staafje erin en schroefdopje erop. Dan de plaatjes met veer naar beneden duwen, het palletje van het handvat moet bovenop de plaatjes drukken als je in het handvat knijpt. Misschien zit het palletje bovenin een beetje vast en moet je het een beetje helpen.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

3

is mij ook al is overkomen bloed zweet en tranen heeft het me gekost maar het is uiteindelijk toch gelukt :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

4

en, en, is het al gelukt?

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

5 Laatst bewerkt door e.b.m. (05-07-2009 17:02)

Had ik gisteren toevallig ook. Ook vre-se-lijk lopen klooien. Maar nu heb ik 'm. Ik deed het zo: de gun op z'n kop houden, het palletje wegdrukken (zodat hij in het zwarte gedeelte wegvalt), de 4 schijfjes "erin" leggen en, terwijl je met diezelfde hand de gun vasthoudt, de schijfjes aan beide kanten vasthouden (op z'n plaats houden) met je vingers, veertje erbij, dan staafje erin en het dopje erop.

Ben waarschijnlijk niet geheel duidelijk, maar misschien heb je er wat aan.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

dat palletje he.... dat had ik dus gewoon nooit omhoog gedaan....
ben er wel klaar mee voor vandaag. Tig keer dat ding in elkaar gezet, mijn fondant is op. Het restje wat ik nog heb voor de randjes daar zit dus al tylose in. Wel geprobeerd, maar dan moet ik het echt om de paar cm weer in de magnetron doen en droogt het meer uit en heb ik ondertussen last van mijn arm, dus morgen weer een dag!! straks alleen nog wat roosjes maken!
bedankt voor de reacties carolien en gerda1

groetjes,
Marije

7

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=25451
Misschien dat dit nog helpt (met foto!)?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ik verplaats je bericht even  naar de juiste rubriek;)

hoop trouwens dat het je lukt. wel heel frustrerend zo!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs