26

Re: Transformers

Echt super cool!

27

Heel gaaf! Wat een superfelle kleuren zeg! Geweldig!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

28 Laatst bewerkt door Taan (05-07-2009 12:05)

Heel erg gaaf! Ben zelf 28 :O, maar een grote Transformers fan.... zal eens kijken of mijn vriend deze wil maken voor mijn verjaardag :lol:

Vanavond ga ik deel twee kijken in de bios en heb er zin in! ;)

Erg strak en super mooi gemaakt. :thumb:

29

Bedankt voor jullie reacties!

Het "showplateau" waar het autootje op staat is gewoon een kleine cakedruk bekleed met marsepein, er zit geen taart in.

Groetjes, Jos

30

Wowie, super gaaaaaf gemaakt!!

31

Wowie...erg gaaf!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

32

oooh die is gaaf , mijn zoon is ook helemaal gek van Transformers , vorige week kwamen we Bumblebee tegen in de bijenkorf , schrok me dood stond zon 2 meter hoge transformer voor mijn neus hahah en kwam onze kant op hahah

33

Lijkt me ook een lastig onderwerp maar je hebt er echt een super stapel van gemaakt! Heel leuk gedaan, auto is ook erg mooi! :Y

34

Man... wat is ie mooi! Prachtige auto en een superstrakke taart, waarbij de kleuren van het scherm spetteren. Maar vooral      STRAK!!!!!

Heeeel mooi!

Corinne
Sugar & Flour

35

Wow, wow, en nog eens wow! Wat is dat een 'vet coole' taart geworden!!!
Prachtige kleuren, schitterend geboetseerd en super strak bekleed en gestapeld. Helemaal top!

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

36

zo stoer, erg leuk !!

37

Wauw Jos