1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik snuffel al een tijdje op het forum rond en daarom zal ik me even netjes voorstellen. Mijn naam is Vanessa, ik ben 27 jaar en ik woon samen met Ruben en heb een dochtertje van bijna 2 jaar dat Nikki heet.

Ik heb heel veel creatieve hobby's, zoals: zelf kleding en sieraden maken, tekenen en schilderen, lezen en verhalen schrijven en nu ook taarten maken.

Afgelopen vaderdag heb ik de grote sprong in het diepe gemaakt en mijn eerste taarten gebakken. Ik heb voor mijn vader en schoonvader allebei een taart gemaakt. Natuurlijk met recepten van het forum. Dames hartelijk bedankt hiervoor!!

De ene taart was gevult met bokkepootjescreme en bedekt met ganage. Gedecoreerd met toefjes slagroom en Taartstiften van Dr. Oetker.

De andere taart was bijna het zelfde alleen was deze gevult met mokkacreme.

De foto's volgen nog.

Groetjes Vanessa

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier....:Y

3

Hoi Vanessa, welkom bij dit forum, super dat je zo creatief bent nu wel oppassen dat je de andere hobby's niet laat liggen want taarten maken is zo ontzettend leuk daar kun je alle creatieviteit in kwijt. dit is namelijk zo ontzettend veelzijdig. wens je bergen leuke taarten toe. en een geweldige zomer, groetjes Birgit

Niemand is gelukkig, wees Niemand

4

Welkom!
Tsja, als ik jou zo hoor heb je die andere hobbys niet meer als losse hobby nodig. Alles kun je in je nieuwe hobby (taarten) vinden.

Lezen......meer dan genoeg op dit forum, maar ook op heel veel andere sites is super veel te vinden over bakken/vullen/decoreren.
Tekenen......ontwerp je eigen taarten op papier/computer.
Schilderen......ook fondant kan je op kleur mengen en er dan puzzelschilderijen mee maken. Fondant is nadat het gedroogd is ook heel goed te beschilderen.
Verhalen schrijven.....schrijf boeken en/of verhalen over je belevenissen tijdens je ontdekkingstocht in de bakwereld. Of schijf gewoon lekker veel op dit forum!
Sieraden maken......kan ook van fondant/suikerpareltjes om je taarten lekker mee mee te pimpen. Er zijn ook echte juweeltjes van taarten op dit forum te vinden. Je ziet tegenwoordig ook seeds meer sieraden/juwelen als decoratiestukken op de taart.

Kortom, je hebt de ideale hobby ontdekt!!!

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

5

Welkom op de forum :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".