26

Re: Roses are pink...

zo en nu alle bakstressvanje af zetten en achteruit leunen voor mijn  kompliment hij is gaaf super prachtig geweldig roze mooie rozen super stapalrechte leuke romantische taart hihihgewleidg dus

27

Echt prachtig deze zeg, met die geweldige rozen!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

28

Pink en heel erg mooi geworden,jou rozen op deze gweldig,mooie taart :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

29

Moooooooiiiiii!!!!!!

30

Heel erg mooi, je rozen zijn prachtig. :thumb:

31

Wauw Mandy, echt mooi hoor....ook je roosjes Chique!!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

32

Wat een droomtaart, superromantisch met prachtige rozen, moooooooooi!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

33

Thanks allemaal, ondanks het geplak is mijn workshop bij Nicole th in Bels toch hier goed van pas gekomen! Nu heerlijk genieten van het mooie weer BBQen, en een heerlijk verdiend weekendje vrij... ff afkicken dus ;)

Mmm das pas lekker!

34

Gaaf! Ik blijf dit soort bruidstaarten toch erg mooi vinden.

En je rozen .... petje af!!!!!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

35

Mooi!!

36

Mooi hoor! Heel mooi gemaakt!

37

mamandy77 schreef:
Natacha schreef:

prachtige taart!!!!!! geen last van de warmte gehad?

Wat dacht je, in mijn tankini, stoffen haarband in, ventilator aan en met name erg laat naar bed en heeeeeeeel vroeg opstaan...
De bovenste 2 lagen hebben een dubbele dunne laag marsepein die bleef maar breken aaaaaaaaaaaaargh

Maar ben net terug en hij is heel aangekomen, helaas mocht ik hem niet klaarzetten dus ik hoop dat het zo goed gaat  met verplaatsen. Jammer genoeg dus ook geen foto op locatie... twas een supergaaf kasteel dus echt helemaal romantisch

Ik vind hem prachtig, ik was al benieuwd of het met fondant of marsepein was, maar ik zie dat jij ook heel veel problemen met de witte marsepein had.

Wij moesten allemaal kleine taartjes met marsepein bekleden en dat was echt een waar. drama hij scheurde onder je handen vandaag, maar het bruidspaar had echt aangegeven dat ze niet te dik marsepein erop wouden hebben, nou dan moet je echt je trucken doos uit de kast halen wwwhhhhaaaa

Dus super knap dat je hem zo gekregen heb

Niet geschoten is altijd mis

38

Wat een prachtige rozen!

39

Oh, prachtig zeg! Je roosjes zijn helemaal te gek!

Groetje,
Toetje

40

OOOOO, super gaaf, helemaal mijn smaak!
Die sla ik op als het mag!

Groetjes, Jos

41

Super mooi gemaakt!!

42

Ik had die van jullie ook gezien erg mooi en idd de trukendoos hadden jullie ook zo nodig met zo weinig decoratie, valt er weinig te verhullen ;)

marscha schreef:
mamandy77 schreef:
Natacha schreef:

prachtige taart!!!!!! geen last van de warmte gehad?

Wat dacht je, in mijn tankini, stoffen haarband in, ventilator aan en met name erg laat naar bed en heeeeeeeel vroeg opstaan...
De bovenste 2 lagen hebben een dubbele dunne laag marsepein die bleef maar breken aaaaaaaaaaaaargh

Maar ben net terug en hij is heel aangekomen, helaas mocht ik hem niet klaarzetten dus ik hoop dat het zo goed gaat  met verplaatsen. Jammer genoeg dus ook geen foto op locatie... twas een supergaaf kasteel dus echt helemaal romantisch

Ik vind hem prachtig, ik was al benieuwd of het met fondant of marsepein was, maar ik zie dat jij ook heel veel problemen met de witte marsepein had.

Wij moesten allemaal kleine taartjes met marsepein bekleden en dat was echt een waar. drama hij scheurde onder je handen vandaag, maar het bruidspaar had echt aangegeven dat ze niet te dik marsepein erop wouden hebben, nou dan moet je echt je trucken doos uit de kast halen wwwhhhhaaaa

Dus super knap dat je hem zo gekregen heb

Mmm das pas lekker!

Echt super mooi zeg!!! Helemaal mijn smaak!!

Groetjes Jos

44

Super mooi die roosjes!

45

Prachtig! hoe krijg je die roosjes bovenop in zo'n mooie bolvorm? zit daar iets onder?

46

Yep een omgekeerd CCtje bekleed met marsepein ;)

Linda-S schreef:

Prachtig! hoe krijg je die roosjes bovenop in zo'n mooie bolvorm? zit daar iets onder?

Mmm das pas lekker!

47

Prachtig! Chic en stijlvol.

48

Hij is prachtig! Je moet een workshop rozen maken geven!

49

Prachtig!!

50

Echt.....  GEWELDIG!!!!

Hoe krijg je die rozen en blaadjes zo echt???