1 Laatst bewerkt door monique53 (04-07-2009 07:19)

Onderwerp: Chelsea's birthday shoe

http://i40.tinypic.com/dy1ue1.jpg
vanille kapsel 2x gevuld met Zwitserseroom, afgesmeerd met Swiss merengue butter cream (flink aangeduwd om inzakken te voorkomen, wat perfect werkt overigens). kussen is gemaakt van chocolate mud cake, afgesmeerd met botercreme gemengd met witte chocolade pasta. Allebei bedekt met fondant, schoen is van gumpaste

de foto is van deze kant genomen (Chelsea ondersteboven) omdat ik zag dat het hakje een heeeeeeel klein beetje scheef was aan de andere kant, ik denk niet dat een ander het zou zien (mijn man in iedere geval niet) maar ik wel

dit is trouwens de stapel(tje) waar ik voor vroeg of het al de avond vantevoren gestapeld kon worden. JA dus.

2

Re: Chelsea's birthday shoe

Wat een ontzetten mooie taart geworden! :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

3

Heel moooi !!

Groetjes, Conny

4

heel mooi

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

5

Heel erg leuk geworden Monique, schoentje is prachtig, kussen is meer dan prachtig en petje af met die moordende weer!! ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

Het ziet er prachtig uit,heel mooi schoentje en idd met dit weer,top gedaan hoor!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Gaaf...hele mooie taart....:Y

8

Een hele mooie stapel!

9 Laatst bewerkt door monique53 (04-07-2009 20:31)

mijn kleindochter Chelsea (ze is 8 geworden) vond het geweldig. De schoen heeft ze meteen afgepakt en veilig weggezet want "Die ga ik voor altijd bewaren" zei ze.

10

geweldig!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Wat leuk ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Heel mooi gemaakt!

13

monique53 schreef:

"Die ga ik voor altijd bewaren"

Wat schattig, een mooier compliment kun je haast niet krijgen. Hij is echt superleuk geworden!

Groetje,
Toetje