Re: ..en dat met dit weer..
Heel erg leuk!
groetjes saskia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ..en dat met dit weer..
Heel erg leuk!
Hij is weer super!
mooi
Hij is weer gezellig. Wat een leuke vogeltjes ook!
ONWIJS MOOI!!!!!! Kan niet anders zeggen, Marjolein, echt petje af met dit weer (wat goed dat je een mobiele airco gekocht hebt zeg!) zo'n strakke taart en weer zo gaaf!! Ben er weg van!!
Wat een kunstwerk weer Marjolein! En die vogeltjes aan de zijkant zo schattig!
Heel knap en met dit weer... Een toptaart!
Wat een superstapel!!!
Echt super en dat met dit weer..pffff,petje af hoor,ik heb deze even geen taarten gehad,maar denk wel aan alle dames die een taart moesten maken met deze temperaturen.
Die van jou is echt top.
Prachtig zeg....
welke maten zijn dat?
De matan zijn; hartje 15, rond 20, rond 25, rond 30 en bloem 35 cm. Heb hem als 100 persoonstaart verkocht, maar ik weet zeker dat er wel 125 stukken uit kunnen. Elke taart was ongeveer 10 cm hoog!!
Waauw, echt heel knap, en dat met dit weer!
Wauw! Echt supergaaf en hoog, top zeg!
Fantastische stapel, helemaal leuk!
prachtig!!!! wauwie, en dat met dit warme weer...
Ik vind dit een typische winnaar voor het thema van dit jaar van taart & trends (rozengeur en maneschijn of zoiets). Ga je meedoen Marjolein....? Dan kan ik wel thuisblijven, whaaahaaaa!
Super gaaaaf!!!
Wat een fantastische stapel! Een airco is inderdaad niet echt overbodige luxe als je bruidstaarten moet maken met die hitte.. Fijn dat alles goed is gegaan, het is echt een prachtige strakke taart!
wauw! Super mooi! Zo vrolijk en veelzijdig!
Maar ik ben nu wel h
hoe kom je op al die 'vreselijke' kleuren bijelkaar? maar dan zie het als een geheel, en dan is het zoooooo mooooooi!!!!!!!!! wauw, chapeau!
wauw! Super mooi! Zo vrolijk en veelzijdig!
Maar ik ben nu wel h
Zoete groetjes, Marjolein
Oh wat een enorme (! met recht !) beauty!!!!!
mooi hoor.
staat bovenaan bij mijn favourieten en hoop ooooooooooooooooooooooooit eens dit ook te kunnen maken!
schitterend! heel erg mooi!
Wauw! Erg mooi
Heel erg gaaf!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ..en dat met dit weer..