26

Re: Kitsch Cameo en Maritieme taart

prachtexemplaren weer! dat anker, de touwen, de 'golven', de band zo goed bedacht! vind je andere taart ook ergmooi, fijn dat je lekker los kon gaan op de taart!
ik vind trouwens de zogenaamde scheve letters niet storend hoor, zag het eerst helemaal niet.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

27

Wow dat anker is zooo goed! Helemaal een prachtige taart trouwens, met weinig poespas toch heel goed het thema neergezet. Knap!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

28

Super mooie stapels :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

29

Ohhh wauw laar, die maritieme is wel heeeeeel geweldig hoor. :Y
En de kitschie ook hoor, maar die ander.... zo strak en gestijld. :)

30

Wat een plaatjes zijn het!! Echt super :thumb:

31

Daphne91 schreef:

Ze zijn schitterend!!!! Heel mooi anker bovenop de taart voor je vader! De Kitsch Cameo is echt helemaal mijn smaak! Hoe heb je die cameos gemaakt? Met een mal?

Hi Daphne, ja de cameos zijn gemaakt met de malletjes van First impression.

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

32

Madre schreef:

Ik vind ze allebei prachtig...

Jammer dat ik niet 3 jaar met het idee kwam zelf taarten te maken, dan kon ik bij jou in de leer..

Ja vind ik ook jammer Marlous, had me erg leuk geleken om je te ontmoeten en lekker over taart te kunnen beppen (en natuurlijk wat te doen tegelijkertijd ;) :-D)
Sukses met de workshop bij Sugarlicious h

33

wietske schreef:

Lara, wat zijn ze weer geweldig ! En dat jij in Spanje nog sokken aan moet trekken tegen de kou :lol: !

Hihi jaja Wietske met 19

34

Gaaf!!!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

35

He lieve Lara, wat een beautys weer! Die eerste is geweldig, wat een mooi anker en die golfjes zijn ook top!
En die tweede is zo vrolijk, leuk die kleine miniroosjes en heel leuke kleuren. Tja, zo met de tentamens mis je Julio toch wel he? ;)

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

36

Je maritieme taart is echt heel erg leuk voor paps,mooi en ook zo origineel/anders.
De andere stapel is ook erg kleurrijk,daar hou ik wel van,het mag er lekker uitspringen,mooie strik erbovenop,top gedaan Lara!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

37

Wat zijn ze mooi zeg! vooral die maritieme taart, erg gaaf gedaan.

38

Vind vooral de maritiem taart geweldig!! Die onthoud ik. Heb je de parels van de kitsch gemaakt met de first impression mold?  Ik krijg dat kreng vaak niet op de taart zonder dat hij breekt. Heb jij een goede tip?

Zoete groetjes, Marjolein

39

Wauw, ze zijn weer prachtig!!

Groetje,
Toetje

40 Laatst bewerkt door Annelies (05-07-2009 13:52)

Wat zijn het weer mooie, strakke taarten geworden Lara en wat geef je ons veel ter inspiratie!
Het geeft vooral ons, de jonge (:lol: ;) en/of beginnende taartenbaksters zoveel leuke idee

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

41

zoete kunst schreef:

Vind vooral de maritiem taart geweldig!! Die onthoud ik. Heb je de parels van de kitsch gemaakt met de first impression mold?  Ik krijg dat kreng vaak niet op de taart zonder dat hij breekt. Heb jij een goede tip?

Hai Marjolein, dank je wel voor je compliment! Ja ik heb het gedaan met die parels van de First Impression mold, ik gebruik er eigenlijk altijd marsepein voor, dat breekt toch minder snel. En om het eruit te krijgen, leg ik hem op z'n kop, til het een stukje op en druk met mijn vinger aan de achterkant (alsof je het eruit ritst zeg maar), ze komen er over het algemeen heel mooi en ongebroken uit.
Voor deze had ik gelukkig maar halve stukken nodig want bij het opbrengen braken er wel nog een paar ;) :S

42

Lara M. schreef:
zoete kunst schreef:

Hai Marjolein, dank je wel voor je compliment! Ja ik heb het gedaan met die parels van de First Impression mold, ik gebruik er eigenlijk altijd marsepein voor, dat breekt toch minder snel. En om het eruit te krijgen, leg ik hem op z'n kop, til het een stukje op en druk met mijn vinger aan de achterkant (alsof je het eruit ritst zeg maar), ze komen er over het algemeen heel mooi en ongebroken uit.
Voor deze had ik gelukkig maar halve stukken nodig want bij het opbrengen braken er wel nog een paar ;) :S

Heb het tot nu toe altijd met fondant gedaan en haal ze er inderdaad altijd met de 'rits'methode  uit. Zal het de volgende keer eens met marsepein proberen, misschien dat dat beter gaat. Bedankt.

Zoete groetjes, Marjolein

43

Wat lief die taart voor je vader, hij is prachtig! Dat was waarschijnlijk ook zo als enkele laag maar als stapel is ie wel echt super, erg leuk gedaan!
En die kitsch.. daar word ik heel blij van :D Mooie kleuren, leuk ontwerp, vind het een geweldige taart!

44

H

45

Wat een mooie taarten vooral die van je vader, zeker zijn je ouders heel trots op je.

46

wat een supertaarten!!!

47

Erg leuk gedaan! en die kokoscreme klinkt overheerlijk! (Wel een kokosliefhebber hiero!) Heb je misschien het recept daarvan voor mij :9??

Groetjes!

48

Hallo lara,

Wat heerlijk om naar te kijken, MOOI, MOOI, MOOI !!
En  ik vind je verhaal ook geweldig om te lezen. Dus gewoon schrijven hoor :D

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

49

Die maritieme taart is echt kei mooi!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!