1

Onderwerp: Kikker advies nodig ;)

Ik heb aanstaande zaterdag een bruidstaartopdracht. Nu is het thema dus kikkers! Vreemd, maar opzich wel leuk en anders dan anders. Op een of andere manier trek ik anders dan anders aan, net zo als de Till Death Do Us Part ;)
Maar goed. Nu wil ik dus een stapel van 5 hoog maken in het felgroen. Bovenop sowieso 2 kikkers, een met een kroon, de ander met een kroontje en sluier.
Maar ik wil ook iets met water en plantjes enzo en andere kleine kikkertjes. Heeft iemand tips/idee

2

Re: Kikker advies nodig ;)

Geen idee, maar wel een heel leuk idee wat je aandraagt.
Sorry     :s

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

3

in de efteling heb je zo'n bandje van kikkers met gitaar, sambaballen en nog wat, is dat misschien leuk?
Ik denk dat een waterval naar beneden, met 2,5 cm prima kan. Tenslotte vallen de meeste watervallen rechtstreeks naar beneden. Je kunt misschien in het midden een soort van grot maken en daar een kikkertje met z'n koppie tussen het water uit laten komen?
ok ik weet het mijn fantasie slaat op hol... :S
Veel plezier en hoop dat de ide

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4 Laatst bewerkt door Tom Poes (03-07-2009 20:41)

Als je de taarten niet precies in het midden zet, maar steeds naar achteren zeg maar, dan heb je wat meer ruimte voor je waterval.

http://farm4.static.flickr.com/3100/3202648200_bf81fd8a51.jpg?v=0

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Ik heb laatst bij de kwast een setje kikkeruitstekers gekocht.Ik geloof 3 verschillende maatjes.
Misschien leuk om 1 laag met silhouetjes te beplakken...
Je mag ze best lenen hoor!Als je wil stuur ik een foto van de uitstekers. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

6

ik heb een taart gemaakt met een relaxende kikker op een lelieblad.
leliebladeren+ leliebloemen, rietsigaren, insectjes,