1

Onderwerp: roze marsepein!

hallo,

heeft iemand hier wel eens roze marsepein besteld van de hebshop?

kan iemand mij vertellen of dit fel roze is of  meer licht roze! kom er niet uit met de foto. (daar lijkt het wel oud roze)

gr kim

2

Re: roze marsepein!

Die van funcakes? Ik vind het toch wel redelijk roze. Hier is een foto van een taart die ik er mee gemaakt heb http://i328.photobucket.com/albums/l325 … MG8269.jpg

Groetjes Daniela

3

oke! ik zie het inderdaad die van funcakes!

ben alleen op zoek naar fel roze dus die word het niet! thanks

4

Ik heb die marsepein ook wel eens gezien, maar het is niet het echte felle roze dat je denk ik bedoelt.
Mocht je echt fel willen, dan kan je beter zelf kleuren met Americolor Electric Pink.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

ga ik die bestellen! kan ik die in de hebshop kopen?

6

In deze webshop hebben ze helaas geen Americolor. Wel bij taartendecoratie.nl. Het schijnt dat Americolor inderdaad heel fijn kleurt en dat vooral de electric kleurtjes echt heel fel zijn. Succes!

7

Yep, Americolor werkt echt heerlijk! En de kleuren zijn ook erg mooi. Ik gebruik altijd voor fel roze deep pink. Maar inderdaad, electric pink zal ook erg mooi zijn! Suc6

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

8

heb het meteen besteld met de rest van de spullen. dan maar bij taart en decoratie. is hetzelfde als de hebshop toch?

9

ik gebruik alleen nog maar de kleuren van americolor, ik kan geen betere vinden hoor.

Enne taart en decoratie is een andere webshop als die hier vermeld staat, maar ze hebben er echt van alles en zijn erg snel met leveren. Vaak vandaag besteld voor 3 uur, dan morgen of overmorgen al in huis

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

10

ja ik weet wel dat het een andere is. maar heeft zowat dezelfde spullen zoals marsepein en biscuitmix etc. dus wat dat betreft zit er niet verschil in bedoel ik!

11

donique schreef:

ja ik weet wel dat het een andere is. maar heeft zowat dezelfde spullen zoals marsepein en biscuitmix etc. dus wat dat betreft zit er niet verschil in bedoel ik!

klopt helemaal

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

12

oke . nou ik ben benieuwd!

thanks meiden

13

wat is de site dan van de hebshop?

14

als je op de link in het menu links drukt ben je er!