1

Onderwerp: waar vind ik deze standaard???

Ik krijg momenteel veel aanvragen binnen voor bruidstaart in combi met muffins.
Op onderstaande link staan diverse  combinaties afgebeeld. Dus een kleine taart bovenop en onderop de muffins. De bedoeling is om de taart ook op de standaard aan te snijden

http://www.detafelvan18.nl/taart.php?ty … dscupcakes

Wie weet waar deze standaards te koop zijn.
De betreffende zaak heeft niet gereageerd op mijn vraag hierover..helaas voor mij dan.

Zelf dacht ik aan dit alternatief

http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … 9&y=11

Of losse pillars en plates, maar dat schijnt niet stbiel genoeg te zijn om de taart aan te snijden

Wie kan mij helpen,adviseren of heeft ervaring met dit soort opstellingen

Alvast bedankt voor de moeite

2

Re: waar vind ik deze standaard???

Bellen naar de tafel van 18. Ze is heel vriendelijk en wil vast wel helpen door te vertellen waar hij vandaan komt.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat deze zelfgemaakt is van losse pillars en plexi-glas.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

makatralsy schreef:

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat deze zelfgemaakt is van losse pillars en plexi-glas.

Maar dat is toch niet stabiel genoeg? Of wel?

5

Esterke schreef:
makatralsy schreef:

Als je de pillars vastschroeft, dan is het even stevig als een

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

6

makatralsy schreef:
Esterke schreef:
makatralsy schreef:

7

Esterke schreef:
makatralsy schreef:
Esterke schreef:

8

Ik heb net toch maar gebeld met de tafle van 18

Ze hebben ze laten maken door een bedrijf. Het is plexiglas en plastic. Ik kan ze van ze kopen maar dan kost het zker 3oo euro!!

Even kijken of iemand hier ze kan maken..

9

Esterke schreef:

Ze hebben ze laten maken door een bedrijf. Het is plexiglas en plastic. Ik kan ze van ze kopen maar dan kost het zker 3oo euro!!

Nou ja...dat is natuurlijk een belachelijke prijs. Je zou eens moeten proberen via een sociale werkplaats (in Maastricht b.v. bij Vijverdal) of ze daar zo iets kunnen maken. Zij zijn blij met het werk en jij hebt een mooie standaard voor een redelijke prijs. Of natuurlijk gewoon een handige harrie in de buurt of in de familie.

10

makatralsy schreef:
Esterke schreef:

Nou ja...dat is natuurlijk een belachelijke prijs. Je zou eens moeten proberen via een sociale werkplaats (in Maastricht b.v. bij Vijverdal) of ze daar zo iets kunnen maken. Zij zijn blij met het werk en jij hebt een mooie standaard voor een redelijke prijs. Of natuurlijk gewoon een handige harrie in de buurt of in de familie.

he jij bent wel bekend hier zo he haha
schoonpaps is handig met hout...maar plex glas??

11

http://forum.casejunkies.com/casemod-ju … erken.html
:D

12

ik heb laatst deze gebruikt
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3ENLVNTY-G.jpg
zelf in elkaar geschroefd een combinatie van een 4 laags standaard en een 4 laags standaard
hij was echt heel stevig !!!
en heb er eerst zelfs nog een etage bij gehad en dat was ook goed te doen

in engeland hebben ze anders de plexiglas versie
die zijn via ebay te vinden als je op cupcake stand zoekt
daar kan ook een taart bovenop

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar vind ik deze standaard???