1 Laatst bewerkt door Sofia (02-07-2009 09:11)

Onderwerp: Eerste puzzeltje: koala beertje.

Hier is mijn eerste puzzeltje. Jeeee...wat is dat een priegelwerk.......

Er ging natuurlijk vanalles mis: ten eerste: het puzzeltje viel te groot uit in verhouding met de grootte van de biscuit. Biscuit was van 20 cm. Ten tweede: toen ik het puzzeltje erop wilde leggen plakte het meteen vast aan de marsepein waardoor deze niet precies in het middel ligt. Ten derde: het marsepein scheurde aan alle kanten. Al met al toch tevreden. :lol:

De vulling is geworden: kersenvlaaivulling met zwitserse room. Afgesmeerd met meringue botercr

2

Re: Eerste puzzeltje: koala beertje.

Leuk gedaan voor de eerste keer, en het weer werkt ook al niet mee h

3

mooi en vrolijk!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

4

Moeilijk hoor met dit weer! Leuk voor een eerste :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

5

Sofia schreef:

PS: de biscuit was 8,5 cm hoog!! Hoe snijden jullie zo'n hoog gevaarte aan? In stukken en dan plat leggen op een bord?? :D

Ja, en ik heb altijd mensen om me heen die eeuwig aan de lijn doen dus met zo'n hoge taart snij ik dunne stukjes en die vallen dan vanzelf om ;)

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

6

Fleurenco schreef:
Sofia schreef:

PS: de biscuit was 8,5 cm hoog!! Hoe snijden jullie zo'n hoog gevaarte aan? In stukken en dan plat leggen op een bord?? :D

Ja, en ik heb altijd mensen om me heen die eeuwig aan de lijn doen dus met zo'n hoge taart snij ik dunne stukjes en die vallen dan vanzelf om ;)

hihi.... dan heb ik het goed gedaan. Dunne plakjes en dan plat op een bord. Zo vind ik dat de vulling ook veel beter zichtbaar is. :Y

7

Prachtige taart!

Groetjes San

8

heel mooi geworden

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!